Connect with us

technokrata

Továbbra is fizetős marad a Pannon GSM telefonos ügyfélszolgálata

Kütyük

Továbbra is fizetős marad a Pannon GSM telefonos ügyfélszolgálata

Természetesen a gépi információkért továbbra sem kell fizetni, de a 20 Ft/perc a személyes ügyfélszolgálat esetén marad!

2002. szeptember 2-ától a következők érvényesek az ügyfélszolgálatra:

Telefonos Ügyfélszolgálat (1220)

A Pannon GSM Rt. a 1220-as számon a nap 24 órájában a Pannon GSM hálózatából díjmentesen hívható Telefonos Ügyfélszolgálatot működtet. A Telefonos Ügyfélszolgálat (1220) más belföldi szolgáltatók rendszeréből történő hívásának díja megegyezik az adott szolgáltatónak a Pannon GSM rendszerébe irányuló hívásra kiszabott díjával. Azaz az 1220 hívása semmilyen járulékos költséggel nem jár!

Információs vonal (173)

Az Információs vonal a 173-as számon működik, amelynek Automatikus Információs Menürendszere a Pannon GSM rendszeréből díjmentesen hívható. Az Információs vonal a Pannon GSM hálózatán kívülről a + 36 20 920 0200-as számon érhető el. Az Információs vonal (173) személyes ügyintézőjének kapcsolása a Pannon GSM előfizetőinek bruttó 20 Ft percenként. Pannon GSM előfizető visszahívása az Információs vonal személyes ügyintézője által bruttó 20 Ft percenként. Az Információs vonal Automatikus Információs Menürendszerének vagy személyes ügyintézőjének hívásdíja a +36 (20) 920-0200-as számon valamennyi belföldi szolgáltató rendszeréből, illetve külföldről megegyezik az adott szolgáltatónak a Pannon GSM rendszerébe irányuló hívásra kiszabott díjával.

A Telefonos Ügyfélszolgálaton és az Információs vonalon keresztül elérhető szolgáltatások köre megtalálható a módosított Általános Szerződési Feltételekben, amelynek teljes szövege a Pannon GSM Rt. bemutatótermeiben, területi képviseletein, ügyfélszolgálatain és honlapján 2002. augusztus 17-től az előfizetők rendelkezésére áll.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek