Connect with us

technokrata

Afganisztán mobilos helyzete határozottan javul

Kütyük

Afganisztán mobilos helyzete határozottan javul

Mint korábban beszámoltunk róla, eddig gyakorlatilag semmilyen kommunikációs szolgáltatás nem volt az országban, de ez mostanában egyre jobb.

Az Afghan Wireless Communication Company (AWCC) jelen pillanatban az egyetlen mobilszolgáltató az ottani piacon. Mint hogy hatalmas igény van arra, hogy mindenhol legalább mobiltelefonnal kommunikálhassanak az emberek, a cég igen dinamikusan fejlődik.

Nemrégiben kiterjesztette a szolgáltatási terültetét Herat-ra is, mely Afganisztán egyik kulcsfontosságú kereskedelmi és gazdasági központja.

Herat nemzetközi elérhetősége ezáltal megoldott az ország saját hívószámán (+93) keresztül. A nyelvek keveredése miatt az AWCC dari, pashtu és angol nyelven idította el az ügyfélszolgálatait. Az új szolgáltatásban Herat-ban nagyon nagy a kereslet, hiszen sokan már a szolgáltatás beindítása előtt előfizettek valamilyen csomagra.

Az AWCC a leggyorsabban „építkező” mobilszolgáltató a fejlődő országokban, hiszen ő az egyetlen, aki a nulláról hét hét alatt tudta biztosítani az első GSM hívást. A cég együtt dolgozik az állammal, hogy biztosíthassanak minden szükséges plussz szolgáltatást a rendszerben, mint például a hangposta, SMS és adatszolgáltatások, mint például az Internet.

Tovább
Kapcsolódó cikkek


Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek