Connect with us

technokrata

A Sony-Ericsson gerillakampánya

Kütyük

A Sony-Ericsson gerillakampánya

Úgy tűnik a cég-párosnak nagy szüksége van reklámra, és annak egy igen rendhagyó módját választotta…

A reklám nem posztereken, nem TV-ben, nem is mozifilmek előtt tekinthető meg. Csak az látja, akinek „szerencséje” van. Ráadásul az sem biztos, hogy tud róla, hogy látta.

Mi is az ötlet? Felbéreltek 60 színészt, hogy az Államok turistanevezetességei (például Empire State Building – New York, Space Needle – Seattle.) körül „ólálkodjanak”. Elvegyülve a turistákkal, az a feladatuk, hogy az új T68i telefonjukkal fényképeztessék magukat, a mit sem sejtő városnézővel.

A cég bízik abban, hogy így sok ember ismeri meg a telefonjuk nagyszerűségét, hiszen mindenki akkor győződik meg igazán, ha a saját kezében foghatja a szóban forgó terméket.

A 60 napos kampány korántsem olcsó mulatság, 5 millió amerikai dollárt költenek rá. Ez a reklámozási módszer amúgy ismeretes a kocsmákban, ahol az italt gyártó cég bérel fel embereket, hogy rendeljék, illetve ajánlják a terméküket.

Hogy ettől rohannak-e majd a boltba az emberek T68i-ket venni? Meglátjuk…

Tovább
Kapcsolódó cikkek


Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek