Connect with us

technokrata

SMS reklámozás: fontos a szabályozás

Kütyük

SMS reklámozás: fontos a szabályozás

A Mobil Marketing Szövetséget hazánkban képviselő Voxline szerint fontos a megfelelő szabályok kidolgozása, a szakmai etika betartatása a fogyasztók védelme érdekében.

A mobil technológiai megoldásokat fejlesztő cég elkötelezte magát arra, hogy a világszerte dinamikusan bővülő mobilreklám ipart a régióban a Mobil Marketing Szövetség (MMA) magas szintű szakmai elvárásainak és alapelveinek megfelelően képviselje, fejlessze.

A Voxline üzletfejlesztési igazgatója, Dr. Harmat Péter elmondta: „A hazai sajtóban az elmúlt időszakban több cikk látott napvilágot az SMS-reklámozásról. Meggyőződésünk, hogy a hatékony és innovatív mobilreklám minden területen, a vállalati kommunikációban és a politikai kampányok során egyaránt sikeresen alkalmazható, azonban a hirdetőknek minden esetben ragaszkodniuk kell a szakma etikai szabályaihoz.”

”Ha a hirdetők kellő szakértelemmel rendelkező szolgáltatót vesznek igénybe kampányaik lebonyolításához, és kiaknázzák a mobilreklám sajátosságait – például a magas fokú testreszabás lehetőségét – a felhasználókat is előnyhöz juttatják.” Harmat hozzátette: „A közelmúltban felmerült az SMS-reklám szabadalmaztatásának kérdése. Tavaly márciusban a Mobilreklám Szövetség ülésén már az SMS-reklám szabványait véglegesítettük az előző években lezajlott nemzetközi kampányok tapasztalatai alapján. A sok vállalat által régóta folytatott és publikált SMS-reklámozás gondolatának akkor már nem volt újdonságértéke, így nem tartjuk elképzelhetőnek, hogy azt valaki levédhetné egy tavalyi szabadalmi bejelentéssel. Az ilyen jellegű ötletek megvalósításának az is határt szab, hogy a szabályok alapján tilos reklámot küldeni bárki telefonjára az illető előzetes engedélye nélkül.”

A hazai érdeklődők számára a Voxline február 6-án Mobilreklám szakmai klubdélutánt szervez a Magyar Marketing Szövetség Internet Marketing Klubja keretében. Az ingyenes rendezvényen a résztvevők magas színvonalú szakmai előadások és interaktív vitafórum során megismerhetik a mobil reklámozás hazai helyzetét szakértő cégek tolmácsolásában.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Technokrata a Face-en

Tesztek