Az ismert portál látogatói (a Yahoo Car-Werner Distribution-nel kötött megállapodása révén) jelenleg több sorozat epizódjait, reklámokat, videóklippeket, mozi előzeteseket és interjúkat tekinthetnek meg a weboldalon – némi reklámért cserébe.
Úgy tűnik azonban, nemsokára véget ér a “beetetés”. A portál vezetése ugyanis azt tervezi, hogy a Yahoo Broadcast-on elérhető videók nagy részét csak fizetős szolgáltatás keretében teszi elérhetővé. Erre meg is van minden szüksége, hiszen az online reklámokból a Yahoo idén 44 százalékkal kevesebb pénzt tudott bevételezni mint tavaly, ezért újabb bevételi forrásokat kell keresnie.
Ennek érdekében a Yahoo már korábban fizetőssé tette számos szolgáltatását, többek között a magánszemélyek hirdetéseiért, a virtuális árverésre bocsátott termékek után, illetve a GeoCities webes tárhely szolgáltatásért is fizetni kell már (a GeoCities ingyenes alapszolgáltatása nagyon korlátozott szolgáltatásokat kínál, ezek pedig egy normális weblap üzemeltetéséhez nem elegendőek).