Connect with us

Ha zavar az utastérben lévő zaj, akkor itt a megoldás:

eagle-goodyear-tires

Garázs

Ha zavar az utastérben lévő zaj, akkor itt a megoldás:

Ha zavar az utastérben lévő zaj, akkor itt a megoldás:

A Goodyear SoundComfort technológiájának köszönhetően a felére csökkenhet az autó belsejében tapasztalt zaj

Hosszú utazás során még a legkisebb zaj is fárasztó tud lenni, főleg, ha állandó és monoton. Az utastér csendjét sok minden megzavarhatja, a legfontosabb zajforrások a szél, a sebesség, az út állapota, a motor és a szerkezeti elemek – és nem utolsó sorban az abroncsok. A Goodyear SoundComfort technológiára alapuló abroncs termékcsaládja átlagosan akár 50%-kal is csökkentheti az utastérben a zajt (- 4 dbA). A zajcsökkentő technológia a nyári termékek esetében már bizonyított, így most a téli gumikon a sor!

 goodyear2

Minél csendesebben fut az autó, annál kellemesebb élményt nyújt a vezetés. Egyéb műszaki megoldásokkal, mint például a felfüggesztéssel összehasonlítva a zaj leghatékonyabban az abroncsok esetében csökkenthető – a költségek és a súly tekintetében is. Az abroncs keltette zaj egyik fő forrása a belső üreg rezgése, melyet az abroncsban lévő levegő vibrációja okoz. Ezt a rezgést a szerkezeti elemek is átveszik.

„Az elmúlt több mint 100 évben a Goodyear folyamatos innovációra törekedett az abroncsok piacán, amire kiváló példa a SoundComfort technológia. Zajcsökkentő elemekkel ellátott új abroncsainkkal élmény az autózás, a sofőrök nyugodt környezetben jobban tudnak koncentrálni, így a vezetés biztonsága is növekszik.”

A Goodyear innovációja, a SoundComfort technológia közvetlenül csökkenti az abroncs üregében fellépő rezgést egy nyitott cellás poliuretán habból készült elem segítségével, melyet az abroncs belső felületén alkalmaznak. Az abroncs belső oldalára felvitt modern habréteg csökkenti a levegő rezgését, és csendes környezetet teremt az utastérben, ahol menet közben a sofőr és utasai még nyugodtabban beszélgethetnek vagy hallgathatnak zenét. A SoundComfort technológia az abroncsok teljesítményének bármiféle csökkenése nélkül képes az utastéri zajt a felére csökkenteni, a rendes abroncsoknál tapasztalható értékekhez képest.

Könnyű súlya miatt a hab nincs hatással a futásteljesítményre, a gördülési ellenállásra vagy a sebességre 1.

– mondta el Martijn de Jonge, az EMEA régió PBU fogyasztói márkaigazgatója.

További Garázs

Technokrata a Face-en

Tesztek

SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő
09

Autók

De miééért kellett ezt tenni az orrával?

2017. február 22. szerda