Connect with us

technokrata

20 millió legyártott gépkocsinál tart a Škoda

2015-skoda-superb-front-cornering-xlarge-xlarge_trans_nvbqzqnjv4bqpivx42josuakz0be9ijungh28zinhzwg9svuzlxrn1u

Garázs

20 millió legyártott gépkocsinál tart a Škoda

20 millió legyártott gépkocsinál tart a Škoda

A jubileumi példány – egy ŠKODA KAROQ – Kvasinyban gördült le a szerelőszalagról

Kvasiny gyárában legördült a szerelőszalagról a ŠKODA AUTO húszmilliomodik gépkocsija. A jubileumi példány egy ŠKODA KAROQ. A gyártás jelentős mérföldköve egyértelműen igazolja a ŠKODA AUTO modelloffenzívájának sikerét. A vállalat különösen a Volkswagen-csoport 1991-es belépése óta produkált példaszerű fejlődést.

 170926-skoda-20-million-cars-made-since-1905

„Húszmilliomodik legyártott gépkocsink különleges mérföldkő a vállalat történetében”

– hangsúlyozta Bernhard Maier, a ŠKODA AUTO igazgatótanácsának elnöke.

„Az idén ismét gyártási és értékesítési rekordot készülünk felállítani, s e fejlődést szeretnénk folytatni az elkövetkező évek során is. Mindennek alapjául ’Stratégia 2025’ programunk szolgál, amely hosszú távon fenntartható módon hivatott felkészíteni a ŠKODA AUTO szervezetét a társadalom és az autóipar változásaira”

– folytatta Maier.

„Húszmillió okunk van a büszkeségre”

– jelentette ki Michael Oeljeklaus, a ŠKODA igazgatótanácsának a termelés és a logisztika területeiért felelős tagja

”Ez a jubileum csehországi és nemzetközi termelési helyszíneink teljesítőképességét, illetve csapatunk szakértelmét igazolja.”

A ŠKODA AUTO a világ egyik legrégebbi ma is termelő autógyártója. A vállalat még 1905-ben kezdte meg Mladá Boleslavban autógyártói tevékenységét, mégpedig az alapítói, Laurin és Klement által kifejlesztett Voiturette A modellel. A ŠKODA AUTO azóta 20 millió gépkocsit gyártott csehországi és nemzetközi gyáraiban. Akkoriban az egyéni mobilitás éppúgy fordulópont előtt állt, mint napjainkban. A huszadik század elején indult az automobil diadalmenete az egyéni közlekedés más módjaival szemben, nem sokkal később pedig beköszöntött a tömeges motorizáció korszaka. Az autóipar napjainkban is mélyreható változások előtt áll, amelyet elsősorban az elektromos mobilitás, az automatizált vezetés és a connectivity témakörei határoznak meg.

„Stratégia 2025” programjával a nagy hagyományokra visszatekintő cseh márka kiválóan felkészült e kihívásokra. A ŠKODA AUTO ennek megfelelően következetesen folytatja modellpalettája elektromossá alakítását, s 2025-re már összesen öt tisztán elektromos hajtásrendszerű modellt kínál különböző piaci szegmensekben. ŠKODA VISION E tanulmányával a gyártó az elektromos és önállóan közlekedő járművekről szóló vízióját mutatta be a Frankfurti Autószalonon (IAA).

További Garázs

Technokrata a Face-en

Tesztek