Connect with us

A SEAT pályázatot írt ki legújabb SUV-jának nevére

seatseekingname-for-its-new-suv-1

Garázs

A SEAT pályázatot írt ki legújabb SUV-jának nevére

A SEAT pályázatot írt ki legújabb SUV-jának nevére

A javaslatokat mától lehet beküldeni, a szavazás akkor kezdődik, amikor idén szeptemberben bejelentik a döntő részvevőit. A győztes nevét röviddel azt követően hozzák nyilvánosságra

A #SEATseekingName projekt keretében a spanyol márka nevet keres a 2018-ban piacra kerülő új szabadidő-autója számára. A márka ma induló projektjében felhívást tett közzé, hogy nyújtsanak be javaslatokat és szavazzanak az új, akár 7 üléssel is rendelhető, az Ateca kategóriája feletti szegmensbe lépő új szabadidő-autó nevére. A fő feltétel az, hogy a javasolt névnek spanyol földrajzi névnek kell lennie.

seatseekingname-for-its-new-suv-3

Az új szabadidő-autó tervezett bevezetésének múlt márciusban történt bejelentése óta a márka Spanyolországból számos helyről kapott ötleteket az új modell nevére. A bejelentés által eredményezett társadalmi hatás fényében a SEAT úgy döntött, hogy megragadja az alkalmat, és elindítja a márka történetében első ilyen kezdeményezést.

A projekt bemutatásakor a SEAT elnöke, Luca de Meo elmondta, hogy:

”A SEAT úgy döntött, felhívja a márka minden hívét, hogy javasoljon nevet az új szabadidő-autónak, később pedig vegyen részt a végleges név megszavazásában, mindezzel történelmet fogunk írni. Annak érdekében, hogy elindítsuk a „#SEATseekingName” kezdeményezést, és ebbe a közvéleményt és a márka követőit az egész világon bevonjuk, újra definiáltuk a tipikus eljárási folyamatot annak kezdettől egészen a folyamat végéig.”

seatseekingname-for-its-new-suv-2

A ma kezdődő kezdeményezés négy szakaszból áll:

  1. Javaslatok a névre.

Június 1-től június 22-ig bárki javasolhat kedvenc nevet a SEAT új modellje számra. A spanyol földrajzhoz kötelező kapcsolódást jelentő kritériumon túl a SEAT többek között azt is kiemelte a feltételek között, hogy a javasolt névnek tükröznie kell a márka által vallott értékeket és a termék jellemzőket, illetve hogy a nevet könnyen ki lehessen ejteni a különböző nyelveken. Minden beérkezett javaslatot figyelembe vesznek ebben a szakaszban, tekintet nélkül a névre javaslatot tevők számára.

  1. A beérkezett javaslatok shortlist változatának elkészítése.

A kritériumok fényében a SEAT saját szakértőit, a névadással foglalkozó szakértőket, illetve a célcsoportot képviselő ügyfelek fókusz csoportjait vonják be a különböző országokban. A teszteket az egyes piacokon is elvégzik a legalább három javasolt névből álló, ún. rövid lista összeállítása céljából. A döntőbe jutott neveket szeptember 12-én a frankfurti autószalonon jelentik be.

  1. Szavazás a döntőbe jutott nevekről.

A nyilvános szavazáson idén szeptember 12 és 15 között lesz lehetőség a döntős nevek közül a nyerő jelöltet kiválasztani. A győztes a legtöbb szavazatot kapott név lesz.

  1. A győztes név közzététele.

A SEAT a cég új szabadidő-autó nevét 2017. október 15-ig hozza nyilvánosságra.

A névadási kezdeményezés nemzetközi szinten a www.seat.com/seekingname internetes honlapon keresztül valósul meg, Spanyolországban pedig a www.seat.es/buscanombre honlapon zajlik.

Amióta a SEAT 1982-ben a Ronda városnévvel futó típust bemutatta, a spanyol földrajz a márka összesen 13 modelljének adta a nevét: Ronda, Ibiza, Malaga, Marbella, Toledo, Inca, Alhambra, Cordoba, Arosa, Leon, Altea és a két utolsó, az Ateca és az Arona. Az új szabadidő-autó a 14. lesz ezen a listán.

 

Tovább bővül a SEAT modellkínálat

A SEAT által a 2018-ban piacra bevezetendő új modell teszi teljessé a márka szabadidő-autóink hármas fogatát, a sikeres Ateca és a 2017 második felében piacra kerülő Arona után következve. A márkakereskedőkhöz júniusban kikerülő új Ibizával és a Leon megújított modelljével együtt a SEAT most története során a legnagyobb termék offenzíváját telesíti ki.

A modell kínálat kiterjesztése és megújítása az idei év első négy hónapjában az értékesítés 14,5%-os növekedését hozta, míg a bevételek 20,2%-kal emelkedtek 2017 első negyedévében, és rekord összeget, 2.487 millió eurót értek el. Mindezen túl, és a 2016-ban a történelme során már elért legjobb eredmény után, a SEAT 2017 első negyedévében 56 millió eurós működési nyereséget produkált, ami 4,1%-kal magasabb, mint a tavalyi év azonos időszakának értéke volt.

További Garázs

Technokrata a Face-en

Tesztek

SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő
09

Autók

De miééért kellett ezt tenni az orrával?

2017. február 22. szerda