Connect with us

Hirdetés

technokrata

A 2001 óta legjobb eredménnyel zárta a SEAT az első negyedévet

Garázs

A 2001 óta legjobb eredménnyel zárta a SEAT az első negyedévet

2001 óta a legjobb értékesítési eredménnyel zárta a SEAT az idei első negyedévet. A tavalyi év hasonló időszakához viszonyítva 14.400 darabbal, azaz 14%-kal nőtt a SEAT értékesítés, ami 117.300 autó eladását jelenti a 102.900 darabos tavalyi eredményhez képest

Hasonlóan jól alakult a spanyol gyártó március havi értékesítése, ebben a hónapban 53.200 autó értékesítésével 14,4%-os bővülést regisztráltak, ami 17 év óta a legjobb márciusi eredményt jelenti.

Ezzel kapcsolatban a SEAT értékesítésért és marketingért felelős alelnöke, Wayne Griffiths kijelentette:

“Az első negyedévben még kezdeti várakozásainknál is jobb eredményt értünk el, mellyel a SEAT az egyik legdinamikusabban növekvő márka Európában. Igen elégedettek vagyunk az eredményekkel és az új modelljeinknek köszönhető kiegyensúlyozott bővüléssel. A Leon megújult változatának piacra kerülése nagyban hozzájárult a növekedéshez, és a most érkező Ibiza júniustól várhatóan újabb pozitív lökést ad majd ezeknek a folyamatoknak.”

Az eredményes értékesítés elsősorban a SEAT öt nagy piacán elért eredményeknek volt köszönhető, amelyek mindegyikén kétszámjegyű volt a bővülés. 24.700 darabbal Spanyolország vezeti az első negyedévi értékesítési sorrendet, ami 16,6%-os növekedést jelent. Németországban a SEAT 20.600 (+10,1%), az Egyesült Királyságban 16.800 (+25,2%), Franciaországban 6.400 (+12,3%), Olaszországban 5.300 (+17,9%) autó értékesítésével tudott 10% feletti bővülést elérni. Hasonlóan jó eredmény született Ausztriában, ahol a 4.800 eladott SEAT 31,9%-os növekedést jelentett, illetve Svájcban, itt a 2.500 eladott SEAT 78,5%-kal volt magasabb a tavalyinál. A további fontos piacok közül Mexikóban 6.800 darabbal 11%-os, Törökországban pedig 4.900 darabbal 10,4%-os volt a növekedés.

Hazánkban is jelentős volt a SEAT értékesítés növekedése. A 2016 első negyedévében piacra került 657 SEAT után 2017 első három hónapjában 782-re nőtt az értékesített autók száma, ami 19%-os növekedést jelent. A magyar piacról összességében elmondható, hogy a Leon család növekedése és stabil eladási számai eredményezik az erősödést, de érdemes megemlíteni az Ibiza és az Ateca eladások bővülő darabszámait is. A növekedés azonban nem áll meg, ugyanis a hazai piaci cél az, hogy megmaradjon az első negyedéves növekedés üteme. Erre jó esélyt ad a nyár előtt előértékesítésbe, és szeptemberben bevezetésre kerülő új SEAT Ibiza, mely várhatóan jelentősen növeli majd az eladott SEAT-ok számát.

A SEAT januárban vezette be legnépszerűbb típusa, a Leon megújult változatát, és hamarosan érkezik az új Ibiza, míg az év második felében kerül piacra az Arona nevű kompakt crossover. 2018-ban a spanyol márka modellpalettája egy harmadik, az Ateca fölé pozícionált SUV változattal is bővül.

További Garázs

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés