Connect with us

technokrata

Gyönyörű luxuskupét mutatott be a Hyundai

hyundai_vision_5

Garázs

Gyönyörű luxuskupét mutatott be a Hyundai

Az Egyesült Államok piacán egyértelműen jelzi a Hyundai, hogy a luxusszegmenstől sem ijednek meg.

A márka a legfrissebb koncepciómodelljével, a Vision G Concept Coupe névre keresztelt luxuskupéval most azt akarja megmutatni, hogy továbbra sem áll távol tőlük a prémium szegmens, és abban is biztosak lehetünk, hogy a tervezők nem feleslegesen dolgoztak olyan sokat a csodaszép, végletekig elegáns prototípuson: minden bizonnyal a vásárlók érdeklődését szeretné felmérni a gyártó, és ha pozitív a fogadtatás, akkor előbb-utóbb sorozatgyártásban is megjelenhet egy Hyundai luxus kupé.

hyundai_vision_1

A koreaiak új büszkeségük bemutatásához stílusos helyszínt választottak: a Los Angeles-i Szépművészeti Múzeumban leplezték le, azonban rövidesen a híres Pebble Beach-i Concours d’Elegance autós eseményen is megtekinthető lesz a különlegesség. A Vision modellnév a márka jövőjére utal, az egész autó pedig egyértelműen azt sugallja, hogy a prémiumpiaccal kacsintgatnak a gyáriak a kupék tekintetében is: annyira stílusosra és dögösre sikeredett az autó, hogy első ránézésre simán megállná a helyét akár egy BMW 6-os Coupé, akár egy Mercedes-Benz S-osztály Coupé mellett.

hyundai_vision_2

A koncepció különben az Egyesült Államokban forgalmazott Genesis Coupé alapjaira épül, azonban a tervezők gyakorlatilag az összes alkatrészt átalakították, csak az alapok közösek. Az orr-rész valami egészen különleges, hiszen egyértelműen felfedezhető például a lámpákban a Hyundai aktuális dizájnvonala, de azért hazudnának a formatervezők, ha tagadnák, hogy nem kedvelik az Aston Martin modellek orr-részét. A B-oszlop nélküli kialakítás és a lapos oldalablakok nagyon stílusos, exkluzív megjelenésről tesznek tanúbizonyságot, oldalnézetből szerintünk van az autóban egy kis Rolls-Royce. Lényeg a lényeg, összességében egy nagyon harmonikus és különleges kupé született, amiből tényleg sugárzik a prémiumérzet, mégpedig kívül-belül egyaránt.

hyundai_vision_4

Persze a luxuskupénak technológiai fronton sem kell szerénykednie: nem, a trendekkel ellentétben nem valami konnektoros hibrid hajtáslánc vagy egy túlhúzott 2-literes, négyhengeres turbó lapul a hosszú motorháztető alatt, hanem egy valódi, klasszikus V8-as! Az ötliteres szívó egység úgy 425 lóerőt és 520 Nm-nyi csúcsnyomatékot produkál, az erőt pedig egy nyolcfokozatú automataváltó továbbítja a hátsó kerekekhez. Nem hangzik rosszul, ugye? Sorozatgyártásba vele!

Forrás: autopult.hu



Szólj hozzá!

További Garázs

Technokrata a Face-en

Tesztek