Olyan gyártók végeznek termelést kínai üzemekben, mint a Volkswagen, az Audi, a BMW, a Mercedes-Benz, a Ford vagy a General Motors – számos nagy és prémium palettával rendelkező márka telepedett már le vagy telepedik le hamarosan a Távol-Keleten, de a Lexus határozottan nemet mond erre a stratégiára. A japán gyártó egyszerűen nem a mennyiségre, hanem a minőségre ügyel, ebbe a stratégiába pedig nem passzolna bele a kínai gyártás.
Persze ezek finom szavak, az ember akarva akaratlanul is látja mögöttük a valós indokot: a Lexus fél attól, hogy Kínában érezhetően romlana az összeszerelési minőség, pont az az attribútum, amelyet a vásárlók nagyon kedvelnek a Lexus modelljeiben. Ennek megfelelően a Lexus továbbra is japánban építi meg autóit és exportálja őket a világ minden tájára, így Kínába is, amely a márka második legnagyobb piaca az Amerikai Egyesült Államok után.
Forrás: Autó Pult