Connect with us

technokrata

Belülről tárulkozik ki a Mercedes-AMG GT

0416_sls_2015_01

Garázs

Belülről tárulkozik ki a Mercedes-AMG GT

A Mercedes-Benz házi tuningrészlegével, az AMG-vel karöltve azon dolgozik már jó ideje, hogy a lehető legpotensebb konkurenst állíthassa ki a rivális Porsche 911 mellé. Noha a Mercedes-AMG GT nevet viselő sportautó csupán ősszel, a Párizsi Autószalonon mutatkozik be, a belsejét már most megcsodálhatjuk.

Persze az SLS AMG személyében a stuttgartiak már rendelkeznek vérbeli sportautóval, ám a 6,2 literes V8-assal szerelt elegáns masina mellé minden kétséget kizáróan kell egy valamivel kisebb, vérbeli sportautó, méghozzá elérhető áron. A Mercedes épp ezért úgy véli, hogy az újdonsággal „valóra válik az álom, méghozzá egy autentikus Mercedes-AMG sportautó személyében”.

Mindez persze javarészt mézesmadzag, hiszen a németek újdonsága nyilvánvalóan a hozzá méltó árcédulával érkezik majd, ami még így is könnyedén múlja alul az SLS AMG mellett álló összeget, tehát mindenképpen 25 millió forint feletti értékről beszélünk. „Az új Mercedes-AMG GT megmutatja, hogy sokkal inkább vehemens és agresszív márkaként szeretnénk az AMG-t pozícionálni, nem mint dinamikus sportautó gyártó” – szögezte le Tobias Moers, az AMG vezére.

0416_sls_2015_01

A Mercedes-AMG GT az SLS AMG nyomdokaiba kíván lépni, s a németek legalább olyan sikerre számítanak, mint a modern kor sirályszárnyas Benzének esetében. Az AMG által fejlesztett újdonság sportos, dinamikus és agilis lesz, vélhetően kiváló stílussal nyakon öntve.

Az első ízelítőkön még csupán az utasteret és a műszerfalat mutatja meg nekünk a Mercedes. Az érzelmesség ezúttal is tetten érhető, a formák és a stílus pedig a legfrissebb csillagosokból már ismerős. A figyelem középpontjában az AMG DRIVE UNIT áll, amelyet a V-motorra utaló keret vesz körbe. Kapcsolható sportkipufogó, automataváltó és a menetdinamikai szabályzó árulkodik, valóban kőkemény sportgépet épít a Mercedes. A motorháztető alatt pedig tényleg V8 rejtőzik majd, méghozzá a németek négyliteres, ikerturbós V8-asa.

Forrás: Autó Pult 



Szólj hozzá!

További Garázs

Technokrata a Face-en

Tesztek