Connect with us

technokrata

A Coca-Colát és Google-t is veri a Ferrari

Garázs

A Coca-Colát és Google-t is veri a Ferrari

A Global 500 felmérés szerint a Ferrari a világ legerősebb márkaneve. A Coca-Colát is veri.

A különböző márkákat gazdasági helyzetük és a márkanév értéke alapján is vizsgáló Global 500 felmérés szerint a Ferrari a világ legerősebb márkája. A Ferrari annak ellenére került az első helyre, hogy kisebb és kevésbé értékes néhány riválisánál.

A Ferrari igazi óriáscégeket előzött meg: a második helyre a Google, a harmadikra a Coca-Cola került, a PwC és a Hermés a negyedik-ötödik helyet szerezte meg.

A Ferrari nyeresége 7,6 százalékkal emelkedett 2012 első kilenc hónapjában, a profit elérte a 131,4 millió fontot (44,6 milliárd forint). Ez az óriáscégekhez képest valóban kis összegnek számít.



Szólj hozzá!

További Garázs

Népszerű

Technokrata a Facebookon

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki Magazin