Connect with us

technokrata

Ideje volt: minden hivatalos az új B-osztályról

20110826084216.jpg

Garázs

Ideje volt: minden hivatalos az új B-osztályról

Kiszivárgott képekkel és adatokkal tele volt a padlás, kiadták végre a hivatalos sajtóanyagot.

Végre hivatalosan is leleplezte a Mercedes-Benz a Kecskeméten is készülő B-osztály új generációját, amelyről mostanra már rég kiderült minden. A kompakt kategória “nagy ugrását” ígéri a német gyártó, az új, nem túl izgalmas formavilágú, egyterűs, abszolút prémium utasterű modell 4359 milliméter hosszú, 1786 milliméter széles és 1557 milliméter magas.

Több mint 1100 órát töltött szélcsatornában az autó, légellenállását a végsőkig optimalizálták, az alapmodell cW-értéke mindössze 0,26. Készül Eco-csomagos kivitel is alacsonyabb hasmagassággal, takarólemezekkel és még jobb ablakszigetelésekkel, ezeknek köszönhetően a légellenállási együttható 0,24-re módosul.

Új, négyhengeres turbómotorokat szerelnek a B-osztályba, az 1,6 literes benzines 122 (200 Nm) és 156 lóerővel (250 Nm) lesz elérhető. Szintén kétféle készül az 1,8 literes dízelből, a 109 (250 Nm) mellett lesz 136 lóerős (300 Nm) verzió is. Biztos, hogy később érkezik egy kétliteres benzines, de erről továbbra sem árult el adatokat a Mercedes.

Váltóból hatfokozatú kézi vagy hétfokozatú, 7G-DCT duplakuplungos választható. Opcionálisan a B-osztályban is elérhetőek lesznek a Mercedes asszisztens rendszerei. A csomagtartó a sínen tologatható hátsó üléspadnak köszönhetően 488-666 literes lehet



Szólj hozzá!

További Garázs

Technokrata a Face-en

Tesztek