Connect with us

technokrata

A Toyota a világ legértékesebb autómárkája

20110510220435.jpg

Garázs

A Toyota a világ legértékesebb autómárkája

Tavaly még a BMW volt, idén ismét a Toyota a világ legértékesebb autómárkája.

Sem a folytatódó visszahívások, sem a japán földrengés nem ártottak a Toyotának, éppen ellenkezőleg: a gyártó a Millward Brown piackutató felmérése szerint a világ legértékesebb autómárkája. 24,2 milliárd dollár a Toyota értéke, 11 százalékkal emelkedett 2010-hez képest.

Ezzel a Toyota letaszította a trónról a tavalyi első BMW-t, amelynek értéke háromszázalékos növekedés után 22,425 milliárd dollárra nőtt. Harmadik helyen a Mercedes-Benz áll 15,344 milliárd dollárral, a stuttgartiak 12 százalékot javítottak.

Negyedik a Honda (-1%), ötödik a Porsche (+3%), a hatodik Nissan 17 százalékkal növelte értékét, jelenleg kereken 10 milliárdot ér. Volkswagen, Ford, Audi és Lexus a további sorrend az első tízben.



Szólj hozzá!

További Garázs

Technokrata a Face-en

Tesztek