Connect with us

technokrata

Viszik a BMW-t, mintha akciós lenne

20110505112330.jpg

Garázs

Viszik a BMW-t, mintha akciós lenne

Soha nem kezdett még olyan jól egyetlen évet sem a BMW, mint idén.

Eladási rekorddal kezdte 2011-et a BMW: januártól márciusig a tavalyinál 21 százalékkal több, 382 758 darab BMW, Mini és Rolls-Royce márkájú autót értékesített a cég.

Az eladások Ázsiában, ezen belül is Kínában nőttek a legnagyobb mértékben, de a BMW legnagyobb piacán, az Egyesült Államokban is nőttek az eladások az első negyedévben. Idén több mint 1,5 millió autót tervez értékesíteni a konszern.

Versenytársaihoz, a Daimlerhez és az Audihoz hasonlóan a BMW is a felső árkategóriás limuzinok és terepjárók iránt növekvő globális keresletből profitálhatott az első negyedévben.



Szólj hozzá!

További Garázs

Technokrata a Face-en

Tesztek