Connect with us

Hirdetés

technokrata

Új luxusmárkával próbálkozik az Aston Martin

Garázs

Új luxusmárkával próbálkozik az Aston Martin

Önálló almárkaként kelti életre a Lagondát az Aston Martin. SUV-k lesznek a kínálatban.

Még a negyvenes évek végén szerezte meg az Aston Martin a szintén brit Lagondát, amely hamarosan önálló almárkaként tér vissza. Néhány éve már eldöntötte az Aston Martin, hogy beszáll a szabadidő-autós piacra, a vezetőség úgy gondolja, hogy erre egy almárka létrehozása a legjobb megoldás.

Ulrich Bez vezérigazgató szerint már fix tény a Lagonda feltámasztása, ahogy az is, hogy több modell is szerepel majd kínálatában. Az ultraluxus szabadidő-autók szegmense lényegében az Aston Martin lépésével jön létre, ugyan a Bentley is tervezget SUV-t, de egy ideig konkurens nélkül ténykednének az úttörők.

2009-ben az Aston Martin már bemutatott egy Lagonda-tanulmányt, a Mercedes GL-alapokra épült autó fogadtatása nem volt igazán jó. A britek szerint ez nem gond, úgyis csak vitaindítónak szánták a koncepciót, amelyen a színfalak mögött azóta is dolgoznak. Befektető és autóipari partner is kell még a Lagonda-projekthez, nem kizárt a Daimlerrel való összefonódás.



Szólj hozzá!

További Garázs

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés