Connect with us

Hirdetés

technokrata

Se Talmácsi, se Michelisz?

Garázs

Se Talmácsi, se Michelisz?

Szűk három hét múlva startol a MotoGP és a WTCC. Magyar menők nélkül.

Március volna, mindjárt itt a tavasz, és ennek nem csak a jobb idő miatt örülünk, hanem mert végre elrajtolnak a 2011-es motorsportos bajnoki sorozatok. Mondjuk a WRC, a ralivébé pár nap múlva már második állomásán, Mexikóban porol (a svéd nyitányon Hirvonen nyert Forddal), az F1 pedig csak március végén indul Ausztráliában az ismert okokból kifolyólag.

De most az a két széria a téma, ahol tavaly magyar menőknek drukkolhattunk. Talmácsi Gábor a gyorsaságimotoros-világbajnokság Moto2-es géposztályában harcolt, s lett összetett hatodik. Miután a Mol elpártolt mellőle. Majd szakított menedzserével, átigazolt a Banderas-féle istállóhoz, ami röviddel rá jól becsődölt, s egykori (2007-es) 125-ös bajnokunk állás nélkül maradt.

Hivatalos immár, hogy Talma idén nem versenyez a vébén (start Katarban március 17-én). “Motorversenyző vagyok, akinek az élete a versenyzés, de ahogy korábban már mondtam, nem mindenáron” – olvasható Gábor nyilatkozata a talma.hu oldalon. “Nagyon kemény időszakon vagyok túl. Hosszú tárgyalásokat folytattam a G22 csapattal, akik a lehetőségeikhez mérten tényleg mindenben próbáltak segíteni. Azonban az elmúlt időszak nehézségei túlságosan sokat kivettek belőlem mentálisan és lelkileg egyaránt, és bár fizikailag folyamatosan készültem, mégsem érzem magam készen az idei vb-re. Nehéz volt meghoznom ezt a döntést, de figyelembe vettem azt, hogy nemcsak magamért és a versenytársaimért vagyok felelős a pályán, hanem a szponzoraimért, a szurkolóimért, a csapatomért.”

Talmácsi tesztelt a Superbike-sorozatban induló Pedercini-istállónál is, egyelőre semmi – pozitív – sem biztos vele kapcsolatban. És mi újság azzal a Michelisz Norberttel, aki tavaly debütált teljes szezont futva a WTCC-ben, a túraautó-világbajnokságon? Nem is akárhogy: a mi fiunk lett a legjobb újonc, s a szezonzáró makaói futamon a dobogó legtetején pezsgőzhetett.

Friss hír, hogy csapata, a Zengő Dension Team nevezte Norbit a 2011-es sorozatra, szuper. De Curitibában (Brazil GP, március 18-20.) tuti nem lesz ott a rajtrácson, talán majd Zolderben (Belga GP, április 22-24.) – hogy mivel, milyen autóval, még nem tudni. BMW-ről keringtek a pletykák az új szabályokra rímelő 1.6-os turbómotorral (30-40 LE fórral a régi technikával szemben). Chevrolet (ugyancsak egyhatosan)? Ugyan! Seat? A spanyolok még nem készültek el a benzines blokkal, egyelőre a TDI-vel támadnak.

Tehát elölkaparós Leon-kályha helyett hátsókerekes 3-as BMW – bár a bajorok gyárilag kiszálltak, ügyfélautót annyit csinálnak, amennyire van fizetőképes kereslet.



Szólj hozzá!

További Garázs

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés