Connect with us

technokrata

Megvan az új Suzuki magyar ára

20110114190216.jpg

Garázs

Megvan az új Suzuki magyar ára

Sőt, a – nem meglepően – drága Kizashin kívül a dízel Swiftet is beárazta az importőr.

Másutt, például tőlünk nyugatabbra már jó ideje kapni, itthon viszont hivatalosan csak mostanság fog bemutatkozni a Suzuki középkategóriás kocsija, a Kizashi. A tesztautók a minap kaptak magyar rendszámot – rövidesen mi is kipróbáljuk az összkerekes, CVT-váltós, 2.4 literes, négyhengeres benzinmotor hajtotta limuzint (avagy sportszedánt, miként a márka aposztrofálja).

Nem tévedés, a pontos nevén 2.4 SDLX CVT 4WD Kizashi egyelőre csak ilyen kivitelben lesz kapható és figyelem, fanfár: 9 290 000 forintos listaáron! Remélhetőleg senki sem kapott infarktust. A hajtásláncon – és a regadón – túl a következők indokolják az elsősorban az amerikai piacnak szánt csúcsgép borsos árat: ESP, 7 légzsák, xenonlámpa, 18 collos könnyűfém kerék, bőrkárpit, kétzónás automata klíma, Bluetooth-kihangosító, parkradar, a vezetőoldalon memóriás, elektromos ülésállítás, intelligens kulcs, stb.

A 4650 mm hosszú, 1820 széles, 1470 magas, 1,6 tonnás Kizashi tengelytávja 2700 mm, csomagtartója 460 literes, 16 szelepes motorjának max. teljesítménye 178 LE, nyomatéka 230 Nm; a fokozatmentes automatával végsebessége 205 km/h, 100-ra 8,8 mp alatt gyorsul, átlagfogyasztása 8,3 l/100 km.

Majdnem ugyanilyen hajtáslánccal a Subaru Legacy (B4/16 2.5 CVT 167 LE) alapára 9,8 M Ft. Nézzük meg még gyorsan a többi japán osztálytársat: Mazda6-ból 155 lovas kétliteres van automatával, de összkerék nélkül – TE Plus szinten 7,8 millióba kerül. Ugyancsak 4×4 híján, de 201 lóerős 2.4-es motorral, automata váltóval és Executive Advanced Safety felszereltséggel a Honda Accord ára 9,7 M. A Toyota Avensisből a 147 lóerős, 1.8-as Multidrive S Executive ára 8,4 M Ft.

És akkor a Swiftről, ami nem benzines: a Magyar Suzuki honlapján található legfrissebb árlista szerint a klímás-menetstabilizálós 1.25 GLX változat ára 4 259 000 forint. A 75 lóerős, 190 Nm nyomatékú DDiS blokkal az orrában és 5 sebességes manuális váltóval a dízel Swift átlagfogyasztása 4,2 l/100 km, CO2-kibocsátása 109 g/km.



Szólj hozzá!

További Garázs

Technokrata a Face-en

Tesztek