Connect with us

technokrata

Bebukta a BMW a szekiváltót

20101119125603.jpg

Garázs

Bebukta a BMW a szekiváltót

Hétvégén WTCC-szezonzáró Makaóban, Norbi hajt, Muller már bajnok.

Olyan rég volt már, hogy tán nem is emlékszünk rá, de most tettek róla, hogy felelevenítsük az évad utolsó előtti, okayamai versenyén történteket. Legalábbis eredményileg. Az első futamot Huff nyerte Priaulx előtt, a másodikon bezzeg Farfus diadalmaskodott. Na ez annyira nem tetszett a Chevrolet-nek, hogy óvást nyújtott be a fellebviteli bizottságnál, mondván szabálytalan a (sportfelügyelők által mondjuk elfogadott) BMW-féle szekvenciális váltó.

És a testület a csokornyakkendősöknek adott igazat: törölték hát a propelleresek eredményeit, amivel egyrészt Yvan Muller világbajnok lett (Seat után Chevrolet-vel is, grat), másrészt meg a mi Michelisz Norbink így utólag harmadik és hetedik, szóval – virtuálisan – dobogóra állhatott.

Norbi a középső sorban balról a második, a bajnok a jobb pipában

Az egyéni vb állása (élcsoport):

1. Muller (francia, Chevrolet Cruze) 301 pont (már világbajnok)
2. Tarquini (olasz, Seat Leon TDI) 246
3. Priaulx (brit, BMW 320 si) 240
4. Huff (brit, Chevrolet Cruze) 236
… 10. Michelisz (magyar, Seat Leon TDI) 69

Huff az egyéni ezüstre és a gyártói aranyra hajt

A konstruktőri vb állása (élcsoport):

1. Chevrolet 645
2. Seat 571
3. BMW 544

Priaulx és a BMW így járt

A Rookie Challenge állása (élcsoport):

1. Michelisz 147
2. Barth (svájci, Seat Leon TDI) 130
3. Nykjaer (dán, Seat Leon TDI) 129

Makaó ilyen, mindig a törésről szól

Túraautó-világbajnoki záróra Makaóban, jó hosszú, 6 km-es utcai pályán, falak közt. Futamok vasárnap magyar idő szerint hajnalban. Az időmérő első, pénteki felében Michelisz ötödik lett, a folytatást a pole-ért viszont nem tudták ma megtartani, mert több baleset is történt, elcsúszott a program, besötétedett – pótlás szombaton.



Szólj hozzá!

További Garázs

Technokrata a Face-en

Tesztek