Connect with us

technokrata

Kína falja az Audit

20101027090340.jpg

Garázs

Kína falja az Audit

Egymilliomodik autóját adta el az Audi a végtelen kínai piacon.

Október 20-án átadták az egymilliomodik Audit Kínában, mégpedig egy metálkék Q5-öt. Az eladási rekord a sikertörténet legújabb fejezete, amely 1988-ban az Audi és a FAW közötti, az Audi 100 összeszereléséről szóló licenc-megállapodással vette kezdetét. A milliós jubileum alkalmából Changchunban rendezett ünnepségen megjelent az AUDI AG vezérkara, az együttműködő partner First Automobile Works képviselői, valamint több mint hétezer vendég, köztük a helyi gyár dolgozói.

“Ez a rekord újabb mérföldkő az Audi kínai történetében” – hangsúlyozta Rupert Stadler, az AUDI AG igazgatótanácsának elnöke. “Huszonkét esztendővel ezelőtt az első prémiummárkaként érkeztünk Kínába, s azóta is vezetjük e piaci szegmens eladásait. Olyan sikertörténet ez, amire mindannyian büszkék lehetünk”. A kiszállított egymillió autóból mintegy 950 ezer a changchuni üzemben készült, 50 ezer pedig importként érkezett Kínába. A prémiumszegmens egyetlen más gyártójának sem sikerült mindezidáig ennyi autót értékesíteni a kínai piacon. A 2010-es év első kilenc hónapja során az Audi – újabb rekordként – mintegy 175 ezer autót szállított ki kínai és Hong Kong-i vásárlói számára.

“A teljes idei év során kínai kiszállításaink tekintetében minden bizonnyal átlépjük a 200 ezres határt” – jelentette ki Dr. Dietmar Voggenreiter, az Audi China ügyvezető igazgatója. “Ezzel egyidejűleg már következő értékesítési célkitűzésünkre összpontosítunk, amely szerint itteni kiszállításainkkal az elkövetkező három év során a kétmilliót is szeretnénk elérni.”

Napjainkban az Audi A6L, A4L és 2009 óta Q5 modelljeit gyártja Changchunban a kínai piac számára. A vállalat a tavalyi év során egy új gyárcsarnok megnyitásával immár 300 ezer darabra növelte kapacitását, a 106 városban működő, összesen 157 márkakereskedőből álló hálózatát pedig 2013-ra több mint 400-tagúra kívánja bővíteni.

A négykarikás márka népszerűségét a kínai vásárlók körében a J.D. Power piackutató intézet legfrissebb felmérései is igazolják: az ügyfél-szolgáltatási index (Customer Service Index; CSI) adatai szerint egyetlen más prémiummárka sem győzte meg szolgáltatásai kínálatával oly mértékben kínai ügyfeleit, mint az AUDI AG. Az új autók kínai vásárlói az értékesítési elégedettségi index (Sales Satisfaction Index; SSI) tekintetében is az Audit szavazták az első helyre.



Szólj hozzá!

További Garázs

Technokrata a Face-en

Tesztek