Connect with us

technokrata

Nem lesz drágább az új Mazda5

20101011110619.jpg

Garázs

Nem lesz drágább az új Mazda5

Lassan behullámzik a kereskedésekbe a második generációs Mazda-egyterű.

A nagyobb európai piacokra – benzinesként – mostanában érkezik az új Mazda5, a márka első kompakt egyterűjének második generációja. A magyar forgalmazás jövő év első negyedévétől indul (a dízel modellekkel együtt), gyakorlatilag ugyanolyan árfekvéssel, amely az elődmodellt jellemezte. Részletes ár- és felszereltségi listát a hazai bevezetéssel egy időben ígér az importőr.

Az 5 év elteltével átdolgozott Mazda5 megkapta a márka aktuális arcát, változtak a lámpái, D-oszlopa rejtett, oldalán a lemez – a Nagare (áramlás) formanyelv alapján – érdekesen hullámzik, könnyűfém kerekei 16 vagy 17 collosak. Bent módosult a középkonzol, a korábbinál finomabb tapintású anyagokat és új kárpitokat alkalmaztak.

A hirosimai gyártó családi egyterűjének két fő aduja a motorosan is mozgatható kétoldali tolóajtó, illetve a Karakuri ülésrendszer, amelynek köszönhetően az akár hétszemélyes belső gyorsan és ezerféleképp variálható. A hátsó sorok székeit a padlóba hajtogatva az alapból 442 literes raktér másfél köbméterig bővíthető.

Az orr-részében 80 mm-rel nyújtott Mazda5 kétféle benzinmotorral (1.8 115 LE már 6 fokozatú váltóval; 2.0 150 közvetlen befecskendezéssel és start-stop rendszerrel, 6,9 l-es átlagfogyasztással) és több dízellel lesz kapható, legnépszerűbb nyilván az 1.6-os, 110 lóerős lesz.

 



Szólj hozzá!

További Garázs

Technokrata a Face-en

Tesztek