Connect with us

technokrata

Garázs

Megint Asi

A rali-ob második, miskolci futamán is az Aschenbrenner, Pikó páros győzött.

Az évadnyitó Eger-ralin Turiék voltak a leggyorsabbak, de borultak, Asiék – szintén N-es Mitsubishivel – köszönték, és győztek. Az S2000-es autókkal rajtolók (Ifj. Tóth, illetve Herczig) a rövidebb végáttétel miatt nem vehették fel velük a versenyt.

Miskolc környékén több volt a kanyar, kevesebb a hosszú, utazós egyenes, ergó keményebb csatára lehetett számítani. Így is lett, viszont a nyertesnek járó 20 pontot újfent Asiék zsebelhették be – a hétszeres abszolút bajnok Janika (Peugeot 207) 1,9, a címvédő Herczig (Skoda Fabia) 6,7 mp-cel, minimális különbséggel kapott ki.

A 17. Miskolc-rali felét éjszaka rendezték, szinte nézők nélkül (miért, kinek jó ez?), volt elmaradt szakasz kommunkációs hiba, zéró rádiókapcsolat okán, a salakos prológot leszámítva aszfalton száguldoztak, a beharangozotthoz képest harmadával kevesebben indultak. Folytatás négy hét múlva továbbra is betonon, a Salgó-ralin.

Miskolc-rali, abszolút végeredmény (élcsoport):

1. Asi, Pikó (Mitsubishi Lancer Evo IX) 58:30.9 p
2. Ifj. Tóth, Tagai (Peugeot 207 S2000) + 1.9 mp
3. Herczig, Baranyai (Skoda Fabia S2000) + 6,7
4. Turi, Percze (Mitsubishi Lancer Evo IX) + 23,4
5. Turán, Zsíros (Mitsubishi Lancer Evo IX) + 56,4
6. Hadik, Juhász (Subaru Impreza N12) + 1:03.5 p

Az OB állása (élcsoport):

1. Asi, Pikó 40 pont
2. Ifj. Tóth, Tagai 27
3. Turi, Percze 25
4. Turán, Zsíros 18
5. Herczig, Baranyai 16
6. Hadik, Juhász 14



Szólj hozzá!

További Garázs

Technokrata a Face-en

Tesztek