A Genfben debütáló újdonság a nevét az 1925-ben bemutatott eredeti Supersportról kapta, az első Bentleyről, amely 160 km/óránál gyorsabb tempóra volt képes.
Az alapváltozathoz képest nem csupán a motor teljesítményét növelték, áthangolták a futóművet, közvetlenebbre hangolták a kormányzást valamint mintegy 100 kilót faragtak a közel 2,5 tonnás súlyból könnyebb felnik, kerámiafékek, sportülések és egy sereg szénszálas alkatrész felhasználásával az utastérben.
A könnyűnek még így sem nevezhető monstrum a bioetanollal (E85), illetve benzin és a bioüzemanyag bármilyen arányú keverékével működtethető, V12-es 630 lóerős, 800 Nm-es nyomatékkal rendelkező motorjának és állandó összkerékhajtásának köszönhetően 4,2 másodperc alatt gyorsul 100 km/órás tempóra. Más kérdés, hogy a 325 km/órás végsebességet valószínűleg elég kevesen próbálják majd ki és azt is kizárólag csukott tetővel.
A motor hűtésének növelése érdekében a motorháztetőn is nyílásokat alakítottak ki, de megváltozott a hűtőmaszk alakja is. Hátul a lökhárító és a kipufogó is más, de egy kis spoiler is került a csomagtartóra.
Ebbe a típusban már egy új, hatfokozatú, automata váltó kerül, amely nemcsak 50 százalékkal gyorsabban kapcsol, de képes két fokozatot is visszaváltani. A Supersports modelleket ugyanakkor feszesebb hangolású, aktív futóművel szerelik és módosítottak az összkerékhajtás beállításán is.
A márciusi premier után csak ősszel indul a kabrió forgalmazása, ára egyelőre ismeretlen, de ha valakinek vásárlási szándékai vannak legalább 50-55 millió forintot kell összeszednie.