Connect with us

technokrata

Avantgard predátor

20100222102635.jpg

Garázs

Avantgard predátor

Sokak szerint szükségtelen és korai lépés volt a 2007-ben megújult verziót frissíteni, de amennyiben az eredmény ilyen jól megállja a helyét, semmi okunk a háborgásra.

Ne gondoljuk, hogy kényszer szülés volt a modell életre hívása. Az új dizájn azt demonstrálja, hogy egy – a tömegből kiugró – Super Naked bike létrejöttének nem szükségszerű – és egyetlen alapja a szupersport verzió hagyománykövető levetkőztetése. Az alig két éve bemutatott elődjétől semmi mást nem örökít tovább az új Z1000-es, csak az agresszív kisugárzást.

A fejlesztések középpontjában nem a teljesítmény áll, hanem egy élménymotorozást nyújtó dizájn, és a ZX-10R-től átvett részletek finomítása. A tengerentúli eladások növelését célozták meg ezzel, remélve, hogy az Európában amúgy is népszerű modell vadabb verziója könnyen szerez majd híveket magának.

Az 1043 cm3-es (138 LE) blokk kiegyenlítő-tengelyének köszönhetően lágyabb és simább járást ígérnek, melyhez párosul majd a tank előtti légbeömlő-nyílásain keresztül beszívott levegő üvöltésének hangja.
Az újítások – állítható dőlésszögű műszerfal, új ötküllős felni és a teljesen megújult hátsó rugózás, valamint a szélesebb kormány – szokatlan megjelenéssel ruházták fel a paripát. A nyílt, egyenes üléspozíció pedig (ülésmagassága: 815 mm) messziről felismerhetővé teszi a nyeregben ülőt környezete számára.
 
Az új Z1000-es egy szupersport jellegű motor kifinomult, utcai adoptációja. A kanyarvadászok, szeretni fogják!

Tovább
Kapcsolódó cikkek


Szólj hozzá!

További Garázs

Technokrata a Face-en

Tesztek