Connect with us

Figyelem: 5 tipp a PayPal-től startupoknak, hogyan szakíthatnak nagyot

03_16_16_5373_rt

Startup

Figyelem: 5 tipp a PayPal-től startupoknak, hogyan szakíthatnak nagyot

A szezonális vásárlási időszakok hosszának állandó növekedésével a fogyasztói igények és várakozások megváltoztak

A vásárlók már a kisebb online üzletektől is ugyanazt az egyszerű és zökkenőmentes vásárlási élményt várják, amit a legnagyobb nemzetközi oldalakat böngészve tapasztalhatnak. Mit tehetünk, hogy a nagyokhoz hasonló élményt jelentsen a nálunk történő  vásárlás? Szerencsére számos dolog áll rendelkezésünkre, amivel a nyári időszakban felvehetjük a harcot a nagyokkal. Lássunk néhány kulcsterületet!

03_21_16_9714_rt

  1. Ügyeljen az online jelenlétre! Az e-kereskedelemben az online reprezentáció alapvető jelentőséggel bír, ezért a legfontosabb, hogy az értékesítési felületünk megjelenése a legnagyobb online kereskedők oldalaival is felvegye a versenyt. Ma már a korábbi költségek töredékéért hozhatunk létre olyan modern és professzionális e-kereskedelmi platformot, ami gyors, látványos és mobil felhasználásra is optimalizált. Ugyanakkor a nyarat megelőző időszak tökéletes alkalom, hogy a már meglévő felületet felfrissítsük némi színes hangulattal. A vásárlók imádni fogják!

Villámtény: Egy hatékonyan működő webshop létrehozásának vannak buktatói, különösen a kezdetekkor. Kérjen tanácsot a területre specializálódott szakembereket közvetítő weboldalakon!

  1. Fektessen a márkába! Ha megnézzük bármely nagyvállalatot, látható, hogy az online és offline reprezentációjuk egységes. Így csinálják a nagyvállalatok, ezért így kell tennie azoknak a kisvállalkozásoknak is, akik versenyezni akarnak velük. Ha nincs logója, szerezzen egyet! Ma már szabadúszókat közvetítő oldalakon keresztül is felkérhetünk márkatanácsadót, vagy tervezőgrafikust, de válogathatunk az egykapus branding szolgáltatásokat nyújtó vállalatok között is.

Villámtény: Egy menő márka létrehozásához nincs feltétlenül szükség tucatnyi szakértőre, számos kreatív és költséghatékony módszer áll rendelkezésre. Látogasson el egy online szakemberek hálózatát tömörítő oldalra!

  1. Válasszon rugalmasan bővíthető platformot és megbízható fizetési partnert! A vásárlási élmény felgyorsításához és a tranzakciók hatékony lebonyolításához válasszon biztonságos és megbízható fizetési és fizetésfeldolgozási opciót. A bizalom, a rugalmasság és a bővíthetőség központi tényezők a kisvállalatok növekedésében.

Villámtény: A biztonságos fizetési mód rendelkezésre állása esetén a vásárlók 44%-a nagyobb valószínűséggel vásárolna külföldi webshopból.

  1. Törjön az élre keresőoptimalizálással! A nagyvállalatok jelentős összegeket fektetnek abba, hogy weboldalukat könnyen megtalálhatóvá tegyék a keresőmotorok, illetve a potenciális vásárlók számára. A  külön költségvetés, a keresőoptimalizálás és a Google AdWords használata igen fontos eszközök, amennyiben online értékesítünk saját weboldalunkon. Kezdje kicsiben és kövesse figyelemmel, hogy mi hozza a legtöbb kattintást. Nyáron számtalan hasznos kifejezés lehet a segítségünkre webshopunk pozícionálásában, például: nyári árleszállítás, felfrissített ruhatár, nyári trendek. Növelje a költéseket lépésről-lépésre, és figyelje a konverziót (az értékesítési lehetőségek és a költések aránya).

Villámtény: A fogyasztók 61%-a olvas értékeléseket a vásárlási döntés meghozatala előtt.

  1. A jó ügyfélszolgálat kulcsfontosságú! Ha a nagyokkal akarunk versenybe szállni, kiemelkedő ügyfélszolgálati szolgáltatásokat kell nyújtanunk. Mivel ez egy nagyon fontos terület, érdemes időben gondoskodnunk a megfelelő megoldásról. Létrehozhatunk díjmentesen hívható automatizált telefonközpontot, amely lehetővé teszi, hogy azonnal a megfelelő személyhez kapcsolják a hívást.

Villámtények: Tavalyhoz képest idén már 52%-kal több azoknak a  száma (tízből nyolc fogasztó), akik szeretik, ha egy szolgáltatás a saját igényei szerint személyre szabható.

image001-8

További Startup

Technokrata a Face-en

Tesztek

SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő
09

Autók

De miééért kellett ezt tenni az orrával?

2017. február 22. szerda