Connect with us

technokrata

Új AI-botokat fejlesztett ki az Accenture betegek számára

accenture-health-artificial-intelligence-marquee

e-Egészségügy

Új AI-botokat fejlesztett ki az Accenture betegek számára

Új AI-botokat fejlesztett ki az Accenture betegek számára

Az Accenture két interaktív virtuális robotasszisztenssel bővítette Intelligent Patient Platformját.

Ella és Ethan olyan asszisztensek, akik folyamatosan tanulnak és képzik magukat a mesterséges intelligencia (AI) által, képesek intelligens javaslatokat tenni a betegek, az egészségügyi szolgáltatók és az ápolók közötti interakciókra. A vállalat a betegek egészségi állapotának javítására és kellemesebb körülmények biztosítására fejlesztette ki a botokat.

Az Ella és Ethan az Accenture Intelligent Patient Platformon belül a Patient Engagement Support (betegprogram támogatás) megoldás részei. Ez egy olyan digitális egészségügyi kapcsolattartó megoldás, amely segít a betegeknek megszervezni a klinikai vizsgálatokat, a folyamatos orvosi kezeléseket, illetve ügyel az egészségmegőrzésre.

  • Ella a betegek virtuális gondozója, aki emlékeztet a gyógyszerek bevételére, segít az időpontfoglalásban, de követi és ellenőrzi a betegek állapotát, életjeleit is. A bot lehetővé teszi a személyre szabott, interaktív kapcsolattartást, amely segíthet az egészségmegőrzésben is.
  • Ethan az egészségügyi szolgáltatók virtuális asszisztense, aki egyszerűbbé teszi a betegekkel való kapcsolattartást, így jobban nyomon követhető az egészségi állapotuk és összehangolható a gondozói csapat tagjainak munkája. A tartalmak és a szolgáltatások révén proaktív javaslatot tesz az egészségügyi szakembereknek, így egyszerűbbé teszi a betegek kezelését.

További e-Egészségügy

Technokrata a Face-en

Tesztek