Connect with us

Hirdetés

technokrata

Az Extreme Digital egyik vásárlója egy teljes lakás berendezését a Black Friday-en vette meg

extreme digital

Dotkom

Az Extreme Digital egyik vásárlója egy teljes lakás berendezését a Black Friday-en vette meg

Az Extreme Digital egyik vásárlója egy teljes lakás berendezését a Black Friday-en vette meg

November 15-én éjfélkor ért véget a Black Friday az Extreme Digitalnál.

Ebben az évben a legnagyobb bevételeket a Beko szárítógép és kétféle Playstation 4 játékgép generálta, darabszám alapján azonban idén a barkácstermékek (például az akkumulátoros csavarhúzó és a szénmonoxid-érzékelő) voltak a legnépszerűbbek.

Egy vásárló mintegy nyolcmillió forint értékben rendelt egy nagyobb lakás teljes berendezéséhez szükséges konyhai eszközöket, tévéket, számítógépet és lakásfelszerelési cikkeket.

A reggel fél hat és éjfél között zajló Black Friday során a tavalyi fekete pénteki forgalmat idén már este fél nyolcra teljesítette az Extreme Digital, de éjfélig még jelentős számú rendelés futott be – az utolsó órákban  a nagyképernyős lapostévék fogytak a legnagyobb számban. Az idei Black Friday népszerűsítésében a főzőcskézős videóiról ismert Videó Infó 1 YouTube csatorna is részt vett, amelyben Elek Zoltán egy akciós retro szendvicssütő használatát mutatta be: promóciója nyomán egyetlen nap alatt félezer darab fogyott ebből a termékből.

Bár a reggeli órákban a Playstation 4 játékkonzol Slim és Pro változatai generálták a legnagyobb forgalmat, a nap végére hajszál híján, de a Beko szárítógép lett a Black Friday nyertese. E három termék mellett a top 10-be került egy Sony zajszűrős Bluetooth fejhallgató, különböző 49-50 colos Samsung és Sony LCD-tévék, az LG 55 colos OLED tévéje, valamint a Samsung Galaxy A50-es okostelefonja.Darabszám alapján idén a barkácstermékek aratták a legnagyobb sikert, ezek közül az akkumulátoros csavarhúzó és a szénmonoxid-érzékelő volt a legnépszerűbb, de rendkívül jól fogytak a lombfújók és a magasnyomású mosók is. A 2019-es év rekordere egy olyan vásárló, aki mintegy nyolcmillió értékben rendelt lakásfelszerelési cikkeket, konyhai gépeket, tévéket, számítógépet és egy komplett házimozi rendszert.

A fekete pénteki vásárlók hetvenezer különböző termékből rendeltek, átlagosan 2 darab terméket választottak ki, és a rendelések 54 százalékát bolti átvétellel kérték (ez országszerte tizenhét szaküzletben lehetséges), és 23 százalékát fizették ki online.  A rendelések ötöde már november 15-ödikén, a fekete péntek napján elhagyta az Extreme Digital raktárait: a bolti átvétellel kért termékeket 5 napon, a házhozszállítással kérteket pedig 2-7 napon belül juttatja célba a vállalat.

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
hisense
apple
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés