Connect with us

technokrata

A Bosch visszatér a TV képernyőre

Dotkom

A Bosch visszatér a TV képernyőre

A Bosch visszatér a TV képernyőre

Nem is akármilyen reklámokkal bombázzák a népet

Heat smart #LikeABosch. Ezzel a csatakiáltással tér vissza Shawn, a Bosch kiemelkedően sikeres nemzetközi imidzskampányának bajuszos IoT sztárja.

A technológiák és szolgáltatások vezető szállítója az induló fűtési szezonhoz igazítva indítja útjára Shawn legújabb videóremekét. A videóban a rappelő IoT sztár épp egy utazásról érkezik meg otthonába, amely a Bosch hálózatba kapcsolt megoldásainak köszönhetően előre befűtve várja. Shawn a már ismerősen csengő hip-hop zene kíséretében használja az EasyControl okos fűtésszabályozót, hogy egy okostelefon-alkalmazáson keresztül könnyedén beállítsa az egyes helyiségek hőmérsékletét – még mielőtt belépne a házba.

IMG_05 (2)

A vállalat a most kezdődő berlini nemzetközi technológiai kiállításon, az IFA 2019-en mutatja be az EasyControl okos fűtésszabályozó megoldását. A hálózatba kapcsolt technológia azért különleges, mert érzékelők segítségével automatikusan előfűti az otthont, amikor annak közelébe ér a tulajdonos. Az EasyControl okosszabályozóval kényelmesen vezérelhető az egyes helyiségek hőmérséklete, és a világ bármely pontjáról egyszerűen elvégezhető a fűtés beállítása.

Az év legsikeresebb vírusvideói között a Bosch IoT reklámfilmje

Vezető IoT vállalatként a Bosch folytatja az eddig sikeres #LikeABosch kampányfilmek sorozatát: a 2019 januárjában bemutatott első videót már több mint 40 millióan látták az interneten, így az bekerült a 2019. évi tíz legnépszerűbb webes reklámfilm (vírusvideó) közé.

A „Like a Bosch” kampányt az 1886-ban alapított vállalattól mindeddig nem megszokott megközelítés és hangvétel jellemzi. A PR-megoldás a „Like a Boss” internetjelenségre épít, amely a világhálón vírusvideók és mémek formájában terjedve kattintások tízmillióival büszkélkedhet. A videók szereplői hétköznapi emberek, akik bizarr mutatványokat adnak elő vagy épp nagy ügyességgel kerülnek ki nehéz helyzetekből. A „Like a Bosch” kampány néhány betűt megváltoztatva ad új értelmet az internetes jelenségnek. A hamburgi Jung von Matt ügynökség által készített kampány a digitális és közösségi média csatornákon jelenik meg.

Vezető IoT vállalat

A Bosch folyamatosan erősíti vezető IoT vállalatként betöltött piaci pozícióját: 2017-ben 38 millió web-kompatibilis terméket értékesített. Jelenleg pedig az alkalmazásában álló mintegy 27 000 szoftverfejlesztő 20 százaléka már csakis IoT feladatokkal foglalkozik. A Bosch várakozásai szerint az IoT piac évi 35 százalékos növekedése 2020-ra 250 milliárd dollár nagyságú éves volument fog eredményezni. A vállalat e kilátások alapján tűzte ki nagyratörő céljait, és tervei szerint 2020-ig valamennyi elektronikus eszközénél biztosítva lesz az internetkapcsolat. Emellett adatalapú szolgáltatásokat kínál majd minden eszközhöz, a mesterséges intelligencia pedig ezen a téren is kulcsszerepet fog játszani.

A #LikeABosch kampánnyal kapcsolatos további információk az iot.bosch.com oldalon találhatók.

További Dotkom

Népszerű

Technokrata a Facebookon

Hirdetés
Hirdetés

Kütyük

Dotkom