Connect with us

technokrata

Érdemes odafigyelni: Új menő online bútorkereső tört be Magyarországra

1117_favi-4145

Dotkom

Érdemes odafigyelni: Új menő online bútorkereső tört be Magyarországra

Érdemes odafigyelni: Új menő online bútorkereső tört be Magyarországra

Ha még nem hallottál a FAVI-ról, ideje behozni a lemaradást

A FAVI több, mint 1000 bútor és dekorációs boltot egyesít egy helyen, ahol a regisztrált e-boltok és üzletek évente 100 millió EUR értékesítést bonyolítanak le. Ezért a FAVI a legnagyobb bútor és dekoráció kereső a cseh és szlovák piacokon.

A FAVI-n nem csak a nagy üzletek találhatóak meg, mint például a Kika, a Tchibo, a Bonami, a 4Home, de a kisebb, szakosodott üzletek is, amelyeknek így lehetősége nyílik arra, hogy jobban láthatóvá váljanak. Magyarországon a FAVI olyan partnereket fog elérni, akiknek lehetőségük nyílik bevételeik növelésére. A partnerek kapcsolatba kerülnek a vásárlókkal, és létrehozzák számukra a bútorok és dekorációk legnagyobb és legátláthatóbb katalógusát.

Előnyök az ügyfelek és a partner E-boltok számára

Az ügyfeleknek a FAVI.hu-nak köszönhetően, nem kell keresniük külön külön az e-boltokban, és nem kell ellátogatniuk az egyes üzletekbe. A gyors és egyszerű választáshoz csak meg kell adniuk a keresett bútor típusát, az árkategóriát és az ügyfél kedvenc stílusát, színét és egyéb adatait. A termékek leírása és képei az oldalon szerepelnek, a végső döntéshez pedig egy utolsó kattintás szükséges az eladó honlapján, ahol az árukat közvetlenül az interneten, vagy ellátogatva az eladó boltjába lehet megvásárolni.

És milyen előnyökkel jár ez az eladóknak? Mivel a FAVI-nak napi több mint százezer látogatója van, az eladóknak nagy esélye van arra, hogy a honlapjukat látják, eladjanak és így új ügyfeleket szerezzenek. A FAVI beosztása és adminisztrációja nagyon egyszerű, nem jelent nagy költségeket az e-boltok számára, az e-boltra történt kattintásokért fizetnek.

A FAVI alapító ötlete – miért és hogyan

Az alapítók igényeiből született, akik néhány évvel ezelőtt bútort kerestek a saját házukba. Azt látták, hogy a bútor vásárlás, az egyes üzletekbe való látogatás és az interneten való keresgélés túl sok időt vesz igénybe.

“Hiányzott egy olyan felület, ahol kényelmesen választhat az ember bútorokat és dekorációkat több kiskereskedőtől egy helyen”

– mondja Jan Zajíc, a FAVI.cz egyik alapítója.

“Megfigyeltük azt, hogy az Egyesült Államokban nagyon népszerű a Houzz.com weboldal, és egy hasonló koncepciót szerettünk volna bevezetni Csehországban és a jövőben más európai országokban is.”

– tette hozzá. A FAVI lett kiindulópont a bútorokat keresők számára.

Miért kedvelik a FAVI-t a felhasználók?

Annak ellenére, hogy a FAVI több ezer termékkel rendelkezik, a keresés nagyon könnyű. Az okos szűrők segítségével az ügyfél pontosan meghatározhatja azt, hogy mit keres. A felhasználók leginkább az árszínvonal, a preferált szín és stílus meghatározásának lehetőségét értékelik. Például retro-, skandináv, minimalista, provence és sok más stílus közül választhatnak. Mivel az egyes ügyfelek pozitívan reagálnak a kedvezményes árakra, egy külön kategória tartalmazza a jelenlegi akciós és a csökkentett árú termékeket. Köszönően a FAVI-nak, így az ügyfelek időt és pénzt takarítanak meg.

A FAVI 5 országban működik

Csehországban a FAVI 2015 óta működik, ahova naponta 150 000 felhasználó látogat el. Tavaly a Favi Szlovákiával bővült. A jelenlegi napi felhasználók száma mintegy 60 000 körül mozog. A FAVI ebben az évben további két országba, Lengyelországba és Romániába, lépett be, ahol azt látjuk, hogy az embereknek van igénye a szép darabok vásárlására az otthonukba. Várhatóan a növekedés hasonló mértékű lesz Magyarországon is.

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek