Connect with us

technokrata

Nemzetközi elismerésben részesült a Vodafone Magyarország

vodafone_rbz-033-img_1481

Dotkom

Nemzetközi elismerésben részesült a Vodafone Magyarország

Nemzetközi elismerésben részesült a Vodafone Magyarország

Társadalmi célú kampányuk videója aratott hatalmas sikert a Golden Drum-on

Az Ökumenikus Segélyszervezet és a Vodafone idén közös kampányt indított a párkapcsolati erőszak ellen, „Meddig mehet?” néven. A kampányhoz készült kisfilm idén aranyat nyert a Golden Drum nemzetközi reklámszakmai verseny film kategóriájában.

 

A www.meddigmehet.hu cím alatt működő tanácsadó oldal célja, hogy az áldozatoknak segítséget nyújtson. Az anonim üzenetekre a segélyszervezet szakmai csapata – egy  pszichológus, egy jogász és egy szociális munkás – válaszol. Az Ökumenikus Segélyszervezet és a Vodafone kampánya azért valósult meg, hogy a lehető legtöbben felismerjék a kapcsolati erőszak jeleit. Sokunk környezetében tapasztalható erőszak úgy, hogy fel sem mérjük, mi történik – különösen igaz ez a lelki bántalmazás esetén. A kampányhoz készült videó erre hívja fel a figyelmet az erőszak különböző szintjeinek és formáinak bemutatásával. A nézők a videó megállításával jelezhetik, melyik az a jelenet, amelyiknél már úgy érzik, hogy nem elfogadható egy kapcsolatban.  A különleges, 7 perces kisfilmet, mely az ACG Reklámügynökség munkája, idén arannyal díjazták a Golden Drum nemzetközi reklámszakmai versenyen.

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek