Connect with us

A Fujitsu megoldása forradalmasítja a kommunikációt a kiskereskedelmi környezetben

netework

Dotkom

A Fujitsu megoldása forradalmasítja a kommunikációt a kiskereskedelmi környezetben

A Fujitsu megoldása forradalmasítja a kommunikációt a kiskereskedelmi környezetben

A Fujitsu megoldása továbbfejleszti a boltok üzemeltetését, fokozza a produktivitást, és növeli a vevői elégedettséget

Innovatív hordható megoldása bevezetésével a Fujitsu átalakítja a kommunikációt a kiskereskedelemben, és soha nem látott mértékben növeli a bolti személyzet reagálókészségét. A Fujitsu U-Scan® önkiszolgáló pénztárrendszere (self-checkout, SCO) egyes okosórákkal összekapcsolódva a bolt egész területén azonnali riasztást tud küldeni a személyzetnek. A Fujitsu Connected Retail koncepciója jegyében fejlesztett megoldás a maga nemében világelső. Európában 2017. március 5. és 9. között, a düsseldorfi EuroShop 2017 kiállításon, a 6-os csarnok E75-ös standján mutatkozik be először a nagyközönségnek.

A Fujitsu megoldásával a kiskereskedelmi személyzet tagjai – a pénztárostól az üzletvezetőig – azonnal hozzáférhetnek a fontos üzenetekhez és információkhoz, így csökken a válaszidő, az egész üzlet olajozottabban működik, és a vevők is jobb kiszolgálásban részesülnek. A szoftver konfigurációtól függően, automatikusan vagy manuális utasításra küld riasztásokat a Fujitsu SCO-rendszeréből.

Az azonnali értesítések mind a vevők, mind pedig a személyzet számára javítják a pénztári élményt. A vevők gyorsan és egyszerűen segítséghez jutnak a fizetés során, például a nagy értékű termékek áruvédelmi címkéinek eltávolításához, a személyzet pedig egyszerűen ellenőrizni tudja többek között az alkoholterméket vásárlók életkorát. A POS-terminál értesíti a vevőket, hogy már útban a segítség. Az értesítések akár a személyzet feladatköre szerint is beállíthatók. A dolgozók hatékonyabban intézhetik azokat a feladatokat (pl. az életkor vagy a termékárak ellenőrzését), amelyekhez korábban az üzleti más részeire kellett menniük.

„A kiskereskedelmi kommunikáció digitális átalakulása el van maradva. Mi az elavult információ-megosztási módszereket most olyan megoldással váltjuk ki, amely intelligens POS- és SCO-technológiánkat kombinálja napjaink könnyen kezelhető és népszerű hordható eszközeivel. Az eladáshelyi kommunikáció új formája a működés minden területén előnyöket biztosít. A back office-ban javítja a felügyeletet és támogatja az üzleti intelligenciát, a vevőoldalon pedig növeli a produktivitást és a vásárlók elégedettségét”

– nyilatkozta Richard Clarke, a Fujitsu globális kiskereskedelmi üzletfejlesztésért felelős alelnöke.

A hordható eszközökre küldött riasztásoknál rezgés figyelmeztet a kiemelt ügyekre. A fizikai adatbevitelt (pl. vezetői beavatkozást) igénylő intézkedések közvetlenül az eszközön elvégezhetők.

A Fujitsu új megoldása a régi, belső kommunikációs rendszerek használatát is feleslegessé teszi az üzletekben. A Fujitsu hordható eszközökre épülő riasztási rendszerével a személyzet célzottan értesül a diszkréciót igénylő feladatokról. Az üzletvezető például megtudhatja, ha egy eladáshelyi rendszert készpénzzel kell feltölteni, vagy ha tolvajgyanús személy jár az üzletben. A szoftver emellett a QR-kódokat is kezeli, így a dolgozók hozzáférhetnek az alkalmazásokon (pl. Fujitsu POS) belüli, biztonságos felügyeleti funkciókhoz.

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek

SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő
09

Autók

De miééért kellett ezt tenni az orrával?

2017. február 22. szerda