Connect with us

Hirdetés

technokrata

Mostantól a barátaid mellett a sztároknak is írhatsz Viberen

Dotkom

Mostantól a barátaid mellett a sztároknak is írhatsz Viberen

Mostantól a barátaid mellett a sztároknak is írhatsz Viberen

Közösségi kommunikációs platformot indított a Viber, amin keresztül egyszerűen kommunikálhatnak a felhasználók a hírességekkel és a vállalkozásokkal.

Nyilvános Fiók (Public Account) néven indított új szolgáltatást a Viber, amelyen keresztül a cégek és márkák, illetve közéleti szereplők kommunikálhatnak vásárlóikkal, ügyfeleikkel és rajongóikkal. Az új globális kommunikációs platformot üzleti megoldásként a legkisebb és a legnagyobb cégek és márkáknak is igénybe vehetik a célcsoportjaikkal folytatott kommunikációban.

Ma indította el Nyilvános Fiók (Public Account) szolgáltatását a Viber, a világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása. Az új megoldás egyszerre tesz lehetővé nagyléptékű és személyes, azonnali kommunikációt, illetve közösségi funkciókat a legkisebb és a legnagyobb cégek, márkák, sztárok és közéleti szereplők számára. Az új funkció segítségével világszerte potenciálisan több mint 800 millió, Magyarországon pedig 2,8 millió aktív Viber-felhasználó érhető el. A Közösségi Fiókok olyan eszköztárat nyújtanak, amelynek részeként egyetlen, közös platformon többféle személyes (1-on-1) és közösségi, tömeges kommunikációs lehetőség áll rendelkezésre közönségük megszólítására, elkötelezettségük növelésére.

„A Viberen keresztül a felhasználók már ma is szabadon és teljes biztonságban kommunikálhatnak családjukkal, barátaikkal vagy éppen kollégáikkal. Ma egy olyan új megoldást mutattunk be, amely cégekkel, szolgáltatókkal vagy éppen kedvenc márkáikkal és sztárjaikkal is hasonló összekapcsolódást tesz lehetővé” – mondta Michael Shmilov, a Viber operatív igazgatója. „Az elsőként aktivált új funkciók segítségével a vállalatok, brandek vagy művészek üzenetekben, illetve egy, teljesen az igényekre szabható felületen szólíthatják meg vásárlóikat és rajongóikat” – tette hozzá.

viberfoto

Hogyan működik?

A Közösségi Fiókok a fogyasztói-rajongói elköteleződés és a személyes kapcsolatok platformjaként hatékonyan segíthetik az értékesítő, a marketing-, illetve az ügyfélszolgálati csapatok munkáját, de használhatók hírek, újdonságok nyilvános bejelentésére is. A Nyilvános Fiók létrehozását követően az adminisztrátor és a résztvevők azonnal, akár nagy léptékben is képesek üzeneteiket, tartalmaikat eljuttatni egy egyszerű, direkt és személyre szabható felületen, mintegy életre keltve saját márkájukat. A fiók kezelője többféle módon küldhet személyes üzenetet követőiknek: a rendszer akár a meglévő ügyfélkapcsolat-kezelő (CRM) rendszerrel is összekapcsolható, de manuális, személyes csevegésre, illetve automatizált csevegő botok alkalmazására is lehetőség nyílik.

A Viber ma tette világszerte elérhetővé a Nyilvános Fiókokat, olyan partnerekkel, mint a Huffinton Post, a Yandex vagy éppen a The Weather Channel.

 

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés