Connect with us

technokrata

Megint újított egyet a Twitter

twitter_mobil

Dotkom

Megint újított egyet a Twitter

Immár kijelzik, hogy egy adott vállalat mikor válaszol az üzenetekre.

Igazán hasznos újdonsággal bővítette repertoárját a Twitter. A szolgáltatás ugyanis mostantól kijelzi, hogy egy-egy vállalat milyen időszakban reagál leginkább a felhasználók kérdéseire. Ez azt jelenti, hogy amennyiben problémánk van, úgy mostantól pontosan tudhatjuk, hogy épp mikor reagál rá az adott cég, függetlenül attól, hogy korábban küldtünk-e már a számukra üzenetet.

twitter

Maga az ötlet egyébként egyáltalán nem új, a Facebook tavaly élesítette a hasonló szolgáltatását, ott az átlagos reakcióidőt tünteti fel a rendszer. Ettől függetlenül rendkívül hasznos a Twitter lépése, hiszen kutatások szerint a legtöbben még mindig tweetekkel bombázzák a cégeket, azaz számukra jól jön, hogy az első számú “segélykérő vonal” esetén is tudják, mikor számíthatnak válaszra.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek