Connect with us

Hirdetés

technokrata

Még több figyelmet fordít hazánkra a PayPal

Dotkom

Még több figyelmet fordít hazánkra a PayPal

Új régiós vezetőt nevezett ki a PayPal.

Az elmúlt évben a közép- és kelet-európai régió lakosságának több mint fele havonta legalább egyszer csatlakozott internethez. Az eMarketer kutatása szerint 2019-ig a régió gyors gazdasági növekedés elé néz, és az internetezők száma 54.2%-ról 65.2%-ra nő. A növekedés természetesen hatással lesz az e-kereskedelemre és online fizetési piacra is.

Az elmúlt években megfigyeltük, hogy a közép- és kelet- európai régió komoly érdeklődést váltot ki a a nemzetközi és hazai befektetők körében, ami számos új lehetőség megjelenését jelentette azoknak az e-fogyasztóknak, akik számára természetes, hogy bármikor és bárhol egyetlen kattintással fizethetnek. A háttérben történő, láthatatlan fizetés pédául nagy népszerűségnek örvend, és egyúttal új lehetőségeket teremt az olyan cégek számára, mint a PayPal.  A tavalyi évben globális szinten 280 milliárd dollár értékű tranzakciót dolgoztunk fel, amiből a közép- és kelet-európai régió is egyre nagyobb arányt képvisel” – mondta el Matt Komorowski, a PayPal közép- és kelet- európai régiójának új ügyvezető igazgatója. A régió az új termékek bezetése szempontjából is fontos terület a vállalat számára, és folyamatosan dolgozunk rajta, hogy még több fejlesztésünket elérhetővé tegyük ezen a területen. Jelenleg a 188 millió aktív felhasználónk közül 4,8 millió kerül ki ezekből az országokból” – összegzi Komorowski.

Matt Komorowski PayPal

Nő az online fizetés népszerűsége

Ahogy az emberek egyre jobban hozzászoknak a bankkártyás és e-pénztárcás (pl. PayPal) fizetéshez, a készpénz egyre veszít a jelentőségéből. A készpénzmentes fizetések száma évi 8%-kal növekedhet az évtized végéig; 2020-ig a tranzakciók száma meghaladhatja a 175 milliárdot.

Ugyanez a növekvő trend figyelhető meg a mobilfizetések területén. Az m-kerekedelmi innovációk a növekedésünk motorjai, az előző évben globálisan 1.4 milliárd mobil tranzakciót dolgoztunk fel. Fő céljaink egyike, hogy mindig a fogyasztók igényei előtt járjunk egy lépéssel az olyan területeken, mint a például a mobil kereskedelem. A PayPal egy olyan globális, közvetlen fizetési platform, amely a fogyasztói és a kereskedői oldal számára is hasznos. A mobil és digitális fizetés területén igyekszünk olyan holisztikus szemléletet kialakítani, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználók könnyen mozgathassák pénzüket, a vállalkozások pedig jobb kapcsolatot alakíthassanak ki ügyfeleikkel” – teszi hozzá Komorowski.

A PayPal mobil stratégiájának részeként nemrég elindította a PayPal One Touch szolgáltatást, amely már 143 országban érhető el. Más „checkout” eszközöktől eltérően, melyeknél felhasználónévre és jelszóra van szükség, a One Touch a háttérben, láthatatlanul azonosítja a felhasználót azokon az eszközökön, amelyeken egyszer már megtörtént az engedélyezés.

Matt Komorowskiról

A tapasztalt és teljesítményorientált vezető, Matt komorowski 2012 óta dolgozik a PayPalnél. Értékesítési vezetőként az üzleti kapcsolatok kialakításáért és az új termékek beveztéséért felelt Közép- és Kelet- Európa 20 országában. Mint a PayPal új ügyvezető igazgatója, Matt aktívan együttműködik a közép- és kelet- európai üzleti partnerekkel, hogy közösen segítsék elő az e-kereskedelem terjedését.   Szakmai tapasztalatot a The Boston Consulting Groupnál és az Grouponnál szerzett. A karrierjét vállalkozóként kezdte Kanadában, ahol kis- és közepes vállalkozások számára nyújtott marketing tanácsadást. A Torontói Egyetem kereskedelmi szakán szerzett diplomát kereskedelemi és pénzügyi területen.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés