Connect with us

technokrata

Ibrahimovic már biztosan nem csúszik le a pályáról

apollomanchester

Dotkom

Ibrahimovic már biztosan nem csúszik le a pályáról

Az Apollo Tyres és a Manchester United a világ minden részére érvényes, 3 évre szóló megállapodást kötött – ezt a két szervezet ma jelentette be.

Az Apollo Tyres és a Manchester United a világ minden részére érvényes, 3 évre szóló megállapodást kötött – ezt a két szervezet ma jelentette be. A Manchester United labdarúgó csapatával a hasonló, régiós együttműködés most zárult le, ennek sikere alapozta meg a folytatást, de most már globális szinten.

A világ vezető labdarúgó klubja, a Manchester United és az Apollo Tyres együttműködése 2013 augusztusáig nyúlik vissza. A partnerség kezdetben Indiát és az Egyesült Királyságot fedte le, majd később további 100 országra terjesztették ki. Ennek részeként újrahasznosított gumi felhasználásával alakítottak ki futballpályákat, de labdarúgó tábort is szerveztek Indiában, a Manchester United Labdarúgó Iskolájával közösen. Emellett különleges, korlátozott darabszámban elérhető „Manchester United” abroncsot hoztak forgalomba, hűségprogramot indítottak, digitális kampányt valósítottak meg. A megállapodásnak szerepe volt abban, hogy az Apollo márka ismertségét hatékonyan tudták növelni a legfontosabb piacokon, beleértve Indiát, a Közel-Keletet, Délkelet-Ázsiát és Afrikát.

L-R- Zlatan ibrahimovic and Wayne Rooney - Apollo Tyres is the _Global Tyre Partner_ for Manchester United

A partnerség globális kiterjesztése kapcsán Marco Paracciani, az Apollo Tyres marketingvezetője így nyilatkozott: „Három évre visszatekintő együttműködésünk a Manchester Uniteddel sikeresen támogatta terjeszkedési terveinket, különösen Indiában, a Közel-Keleten, Délkelet-Ázsiában és Afrikában. Segített abban, hogy kampányainkkal a fiatalabbakat is elérjük, növeljük a márka ismertségét és új vásárlókat nyerjünk meg. Úgy gondoljuk, hogy a globális partnerség tovább segíti a márka, illetve termékeink pozicionálását, nem beszélve arról a 659 millió rajongóról, akik folyamatosan láthatnak minket.”

A Manchester United csoport ügyvezető igazgatója, Richard Arnold hozzátette: „Az elmúlt években láttuk azt, hogy az Apollo képes kiaknázni azokat a lehetőségeket, amelyek egy ilyen együttműködésben rejlenek, és ők is közvetlenül érezhették, hogy mit jelent a közös munka velünk, mit lehet ezáltal elérni, beleértve a márka növekvő ismertségét is, illetve az együttműködés kiterjesztését egyre több országra. Ez a folyamat vezetett el oda, hogy az Apollót immár globális partnereink között üdvözölhetjük. Büszkék vagyunk 659 millió követőnkre világszerte, és azért fogunk közösen dolgozni, hogy rajongóink is egyre jobban megismerjék az Apollo Tyres értékeit.”

A Manchester United az egyik legnépszerűbb és legsikeresebb csapat a világon, méghozzá az egyik legnépszerűbb sportágban, a labdarúgásban. 135 éves története során 62 trófeát gyűjtött be, így építve fel egy vezető sportmárkát és egy 659 milliós globális rajongói közösséget.

Tovább
Kapcsolódó cikkek


Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek