Connect with us

technokrata

Kíváncsi vagy, miben lett 7. alkalommal a legjobb a Xerox?

xerox

Dotkom

Kíváncsi vagy, miben lett 7. alkalommal a legjobb a Xerox?

Akkor olvasd el ezt!

A neves kutatóvállalat, a Quocirca most közzétett legfrissebb elemzése szerint a Xerox továbbra is vezető szolgáltatónak számít a menedzselt nyomtatási szolgáltatások (MPS) piacán világszerte. A vállalat megszakítás nélkül, sorozatban a hetedik éve bizonyul a legjobbnak ebben a szolgáltatási szegmensben.

A Xerox menedzselt nyomtatási megoldásainak legújabb generációjának három fő fázisa a felmérés és optimalizálás, a biztonság és integráció, valamint az automatizálás és egyszerűsítés, amelyeket arra terveztek, hogy hidat képezve a papíralapú ügyintézés és a digitális megoldások közt, segítsék a felhasználókat abban, hogy azok erősíthessék a dokumentumkezelési folyamataikat a bevételeik növelése, a költségeik csökkentése és a működésük hatékonyabbá tétele érdekében. A Xerox MPS használatával a vállalkozások kiszervezhetik a nyomtatás menedzselését és mintegy 30 százalékkal csökkenthetik a kiadásaikat ezen a téren.

A Quocirca, mint a globális nagyvállalati MPS piacot elemző felmérés készítője a menedzselt nyomtatási szolgáltatások vonatkozásában a Xerox-ot valós és erős portfoliót biztosító szolgáltatóként nevezi meg, amelynek kínálata mérettől függetlenül, bármely vállalkozás számára elérhető. Továbbá mindezt kiegészítik a Xerox széles körű munkafolyamat automatizálási megoldásai is.

xerox

A Quocirca felmérése nyolc szolgáltató független értékelését, illetve a kulcs MPS trendek meghatározását tartalmazza, amelyeket az ügyfélkutatás eredményei alapján szűrtek le. Ezek szerint a költségek, a biztonság és a szolgáltatások jelentik a fő szempontokat az MPS vonatkozásában. Ezen belül a válaszadók 81 százaléka a biztonság kérdését fontosnak, illetve nagyon fontosnak ítélte meg, ami emelkedést mutat a tavalyi 75 százalékos arányhoz képest. A nyomtatási megoldások és szolgáltatások biztonságosabbá tételének fokozottabb igényét az a tény is alátámasztja, hogy az elmúlt évben a szervezetek 61 százalékánál történt legalább egy, egyszerű nyomtatási feladat végrehajtásával kapcsolatos adatsértés. A felmérésből kiderül az is, hogy a válaszadó vállalatok döntő többsége (80 százalék) az MPS-t a digitális átállás fontos hajtóerejeként tartja számon.

A Xerox folytatja a munkafolyamat automatizálási portfóliójának a megerősítését, és új megoldásokat fog bemutatni, amelyek a nagyobb hatékonyságot és a digitális átállást szorgalmazzák. A Xerox megoldásai jelenleg lefedik a biztosítás, az egészségügy, a bankolás, a gyártás, a kiskereskedelem, a kormányzat és a felsőoktatás területét.

 



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek