Connect with us

Hirdetés

technokrata

Most Ázsiát forradalmasítaná a magyar cég

Dotkom

Most Ázsiát forradalmasítaná a magyar cég

Magyar fejlesztés forradalmasíthatja a mianmari fizetési szolgáltatásokat.

Európa egyik vezető mobiltárca-szolgáltatója, a Cellum Thaiföld és Indonézia után Mianmarban nyert el jelentős megbízást. A SMART 2016 konferencián bejelentett együttműködés keretében a Cellum fejleszti és üzemelteti majd a MyPay mobilfizetési platformját az ázsiai országban. A banki szolgáltatások alacsony elterjedtségének és a 80%-os okostelefon-penetrációnak köszönhetően az 51 milliós népességű Mianmar mindkét cég számára óriási üzleti lehetőséget jelent. A Cellum 2014-ben jelent meg a délkelet-ázsiai piacon és nemrég lépte át a 100 milliós tranzakciószámot.

cellum2

A Cellum már jól bevált Cellum Mobile Next mobiltárca-megoldását a MYPAY márkája alatt, helyi partnerhálózatán keresztül vezetik majd be. Az innovatív technológia segítségével a felhasználók okostelefonjukon keresztül QR-kóddal fizethetnek, pénzt küldhetnek egymásnak, fizethetnek webáruházakban, feltölthetik telefonegyenlegüket, valamint befizethetik számláikat. Később pedig a szolgáltatás az érintésmentes fizetések alapjául szolgáló NFC-s funkcióval is kiegészül. Elsőként a Mianmar piacvezető közösségi alkalmazását üzemeltető MYSQUAR 3 millió regisztrált felhasználója élvezheti a mobiltárca nyújtotta előnyöket.

Az elmúlt tíz év mobilfizetési sikerországa az afrikai Kenya volt. Minden jel arra utal, hogy a digitális fizetések forradalma a következő években Délkelet-Ázsia felfutó piacain, köztük Mianmarban ismétlődik meg, mégpedig az okostelefonok robbanásszerű elterjedésének köszönhetően. Mianmarban akár 90 percig tarthat az út a legközelebbi bankfiókig. A mobiltelefon jelenti az egyetlen, igazán hatékony módot a pénzügyi szolgáltatások nyújtására. A Cellum megoldása tökéletes egy ilyen piacra.” – mondta Kóka János, a Cellum Global Zrt. elnök-vezérigazgatója.

mypay

Mianmarban épp csak elkezdődött az átmenet a hagyományos banki rendszerből a digitális pénzügyi szolgáltatások irányába, miközben a mobiltelefon-penetráció 4 év alatt 9%-ról 70% fölé nőtt, a mobilinternet-előfizetések száma pedig csak a tavalyi évben megduplázódott.

 



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés