Connect with us

technokrata

Ennyit kell fizetned, hogy a terméked egy sorozatban szerepeljen

OnePlus_X_

Dotkom

Ennyit kell fizetned, hogy a terméked egy sorozatban szerepeljen

A feltörekvő kínai mobilgyártó egy Netflixes sorozatba helyezte el termékeit.

A nagy telefongyártóknál már abszolút nem ritka a hatalmas összegek fizetése egy-egy megjelenésért filmben, sorozatban vagy tévé műsorban. A Samsung, Apple, Sony, Microsoft is mind nagy pénzeket tesz le a készítők asztalára a termékeik szerepeltetéséért. Ez a reklámstratégia eddig nem volt jellemző a kisebb kínai gyártókra, most azonban egyre inkább elkezdik ők is ezt a módszert alkalmazni.

A Netflix egyik legnagyobb sikersorozata, a House of Cards (Kártyavár) 4. évada a múlt héten került fel a stream oldalra. A OnePlus pedig nyíltan megmutatta, hogy mennyit is kellett csengetnie azért, hogy Underwood elnök az ő telefonjukon beszéljen a sorozat bizonyos részeiben. A filmgyártónak 300 ezer dollárral nőtt a zsebe nagysága a telefonok szerepeltetésének köszönhetően.

One_Plus_product_placements_in_House_of_Cards

 

Forrás: Index



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek