Connect with us

Utálsz magadnál készpénzt hordani? Hamarosan már a nyári bulikon sem kell!

nfc-mobile-payments

Dotkom

Utálsz magadnál készpénzt hordani? Hamarosan már a nyári bulikon sem kell!

Közösen indít készpénzmentes fizetési szolgáltató céget a Sziget és a Cardnet.

Közös céget alapított a piacvezető, bankfüggetlen elektronikus megoldásokat nyújtó Cardnet Zrt., valamint a hazai fesztiválpiac legfontosabb szereplője, a Sziget Kft. Az új cég egyedülálló módon egyesíti egy nemzetközileg elismert fesztiválszervező cég tapasztalatát egy készpénzmentes fizetési szolgáltató szakértelmével. A vállalat legfőbb célja, hogy a jövőben ne csupán az európai, hanem a nemzetközi piac egyik meghatározó szereplője is legyen.

Az elmúlt 5 évben a fizetési szokások a hazai és a nemzetközi fesztiválpiacon is jelentősen átalakultak. 2010-ben még világújdonság volt, amikor a Sziget Szervezőiroda rendezvényein megjelent a készpénzmentes fesztiválkártyás fizetés. Tavaly pedig már a legjelentősebb és legnagyobb látogatói számot vonzó magyar fesztiválok több mint 90%-a készpénzmentes volt. A 2015-ös Sziget Fesztiválon például összesen több mint 2,4 millió alkalommal fizettek Festipay kártyával vagy MasterCard érintésmentes bankkártyákkal, a Telekom VOLT Fesztiválon és a Balaton Soundon pedig az előző évekhez képest közel duplájára nőtt az érintés nélkül kiegyenlített tranzakciók száma.

mastercardpaypass

Gerendai Károly, a Sziget Kft. ügyvezető igazgatója szerint: „Fesztiváljaink népszerűsége évről évre növekszik, 2015-ben a Sziget Fesztivál látogatottsága már elérte a 441 ezer főt. Ilyen nagyszámú vendég estén különösen fontosak a gyors és megbízható fizetési megoldások, amelyek segítik a látogatók igényeinek maradéktalan kielégítését. Szerencsére a legmodernebb fejlesztések segítségével most már nemcsak bevált megoldás a készpénzmentes fizetés, hanem lassan elvárás egy komoly fesztivállal szemben a közönség részéről. A Festipay Zrt.-ben a fesztiválok szervezése során szerzett tapasztalatainkkal segítjük a készpénzmentes fizetési szolgáltatások fejlesztését annak érdekében, hogy egy széles körben használható, a szervezők és a látogatók valós igényeihez és elképzeléseihez igazodó megoldást kínálhassunk a hazai és nemzetközi piacon.

A Festipay készpénzmentes fizetési megoldásait használó fesztiválok közül három is kategóriája legjobbjának bizonyult az idei European Festival Awards-on: a Sziget Fesztivál a legjobb programkínálat, a Telekom VOLT Fesztivál a legjobb közepes méretű rendezvény, míg a romániai Untold a legjobb nagy fesztivál díját nyerte el az európai fesztiválok legrangosabb díjátadóján.

secure-web-payment

„Készpénzmentes fizetéssel kezdtük 5 évvel ezelőtt, de ennél már sokkal többre van szükség. Kényelmes és biztonságos mobilalkalmazásra, kreatív újdonságokra, automatákra, a jegyvásárlással és beléptetéssel való integrációra, hogy a látogatók még jobban érezzék magukat. A kereskedők pedig már nem csak egy új fizetési megoldást akarnak, hanem új utakat a vendégekhez, izgalmas marketing-lehetőségeket. Amit a Cellum és a Cardnet ezen a piacon megtanult az utóbbi 15 évben, mind beletesszük ebbe a nagyszerű termékbe. Ezzel lehetünk olyan eredményesek a digitális szolgáltatásokban, mint a Sziget a fesztiválszervezésben” – mondta el Dr. Kóka János, a Festipay Zrt. igazgatóságának elnöke.

A társaság új fejlesztésekkel is készül a 2016-os fesztiválszezonra. A 2015-ös Sziget Fesztiválon már sikerrel debütált Festipay applikáció új funkcióval bővül, idéntől lehetőség nyílik bankkártyás feltöltésre is mobiltelefonon keresztül. Egy másik fejlesztés eredményeként a fesztiválozók már a fesztiválok területén kihelyezett, banki terminálokhoz hasonló Festipay automatákon keresztül is feltölthetik kártyáikat.

„A magyar fesztivál-szervezők nagy többségükben minket választottak, de mennünk kell tovább. Ahogyan tavaly már mi szolgáltuk ki az Európa legjobb nagyfesztiváljának választott Untold-ot és a marseille-i Delta fesztivált, készülünk új fesztiválokra a balkánon és nyugat-európában. Ezzel már európai szinten is a legjobb 10-ben vagyunk. De van érdeklődés például távol-keletről is, ahol az ébredező fesztivál-kultúrához épp a Sziget és a Cardnet közös új cége adhat jelentős értéket” – hangsúlyozta Márki László, a Cardnet Zrt.  vezérigazgatója.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek

SAN BERNARDINO, OCTOBER 29: Shipping orders go by on a conveyor belt at Amazon's San Bernardino Fulfillment Center October 29, 2013 in San Bernardino, California. Amazon's 1 million square-foot facility in the hard hit San Bernardino County has created more than 800 jobs at the center. Fulfillment centers are where products sold by other vendors on Amazon.com store their inventory. (Photo by Kevork Djansezian/Getty Images)
20170802_093113

Tesztek

Kipróbáltam a Kingston legújabb SD-kártya olvasóját

2017. augusztus 3. csütörtök
SAMSUNG CSC
SAMSUNG CSC

Mobil tesztek

Teszt: Megvizsgáltuk, milyen az új Honor 8 (video)

2017. május 23. kedd
uobelqc8

Mobil tesztek

Teszt: Megnéztük magunknak a Huawei P10 Plus-t

2017. május 4. csütörtök
SAMSUNG CSC

Laptop tesztek

Teszt: Fujitsu Lifebook U747 – A pehelysúlyú bajnok

2017. április 14. péntek
SAMSUNG CSC

Audió Eszközök

TESZT: iFrogz – Coda Wireless család

2017. április 11. kedd
SAMSUNG CSC

Okosóra tesztek

Teszt: Casio Edifice EQB-600

2017. március 28. kedd
the_english_surgeon_534448a

Alkalmazások, szoftverek

Idegesek leszünk, ha nem tölt fel elég gyorsan a selfie?

2017. február 27. hétfő
09

Autók

De miééért kellett ezt tenni az orrával?

2017. február 22. szerda