Connect with us

technokrata

Fekete péntek: Ezeket a készülékeket vásárolták a legtöbben

shopping online

Dotkom

Fekete péntek: Ezeket a készülékeket vásárolták a legtöbben

Androidos mobilok és okostévék arattak az Extreme Digital Black Friday-én.

Míg egy átlagos napon egy vásárló 5 és fél percet tölt a www.edigital.hu webáruházban, a múlt heti Black Friday akciós kínálatában az érdeklődők ennél jóval hosszabban, átlagosan 8 percen át válogattak – egy időben akár 150 ezren is a honlapon.


Sokan a fekete pénteken ismerkednek az online vásárlással

A hatalmas árengedményeket kínáló napon az online vásárlások 40 százalékát az Extreme Digitalnál újonnan regisztrálók bonyolították. Jelentős részük valószínűleg a fekete péntek alkalmából ismerkedik az internetes vásárlással: közülük 12 ezren ugyanis a vállalat átlagánál olcsóbban, 15 ezer forintnál kisebb értékben állítottak össze megrendelést.

shopping online
„A Black Friday nem számít szokványos akciós kampánynak, az év legintenzívebb online értékesítési napján még az internetes vásárlóknak is ki kell lépniük a komfortzónájukból, és a lehető leggyorsabban kiválasztani a termékeket, hogy ne maradjanak le a legjobb árakról. Jól jelzi a fekete péntek dinamikáját, hogy bár a féláron elérhető Xbox 360 konzolból 400 darab volt raktáron, mégis ez a termék fogyott el a leggyorsabban” – nyilatkozta Várkonyi Balázs, az Extreme Digital ügyvezetője.
40 ezer forintos Android-mobil a sláger
Mivel a Black Friday a legjobb árakról szól, nem meglepő, hogy az androidos és windowsos okostelefonokat vásárolták a legtöbben – 90%-os és 10%-os megoszlásban – az Extreme Digitalnál. A legnépszerűbb márkáknak a Samsung, az Honor és a Huawei készülékei bizonyultak, az eladott okosmobilok átlagára 40 ezer forint volt, ami viszont 15%-kal magasabb az átlagos hétköznap bonyolított eladásokénál.

A táblagépek közül az androidos modellek aránya 85%-os, a windowosoké 10%, az iPadeké pedig 5%-os. Az online vásárlók 60%-a válaszott 7 colos készüléket, 8 colos kijelzővel szerelt tabletet 15%-uk választott, a 10 colos vagy nagyobb típusokat pedig negyedük részesítette előnyben. A legnépszerűbb táblagépeket az Asus, a Lenovo és a Samsung szállította az Extreme Digital fekete péntekére.

 

LC-60LE857U

Nagyképernyős okostévére vágyott a legtöbb magyar
Az eladási számok alapján egyértelmű, hogy a legtöbb érdeklődő óriásképernyős tévére vágyott, eladott darabszám alapján a legnépszerűbbnek a 48 colos tévék a legnépszerűbbek. Az eladott tévék értéke alapján a 40 colos, 42 colos és 32 colos készülékek a legnépszerűbbek.  Tízből nyolc vásárló már okosfunkciós tévét választott, a legnépszerűbb márkáknak pedig az LG, a Samsung és a Sony bizonyult.
Mindegy, hogy porzsákos vagy anélküli a porszívó

Meglepő módon pont ugyanannyian választottak porzsák nélküli porszívót, mint porzsákkal használható típust a Black Friday-en vásárlók közül. A legnépszerűbb márkáknak a Bosch, a Hover és a Philips berendezései bizonyultak.

Jól láthatóan egyre népszerűbbek a robotporszívók is: az eladott 2500 darab porszívó közül 200 darab volt robot, ami az eladások 8%-át jelenti.

webshop

Fekete péntek helyett ügyes! hétvége 

Semmiről nem csúsztak le azok, akik múlt héten, vagy most pénteken nem tudtak kedvezményes áron vásárolni, az Extreme Digital ügyes! hétvégéjén folytatódnak az akciók. A cég vasárnap is nyitva tartó üzleteiben és webáruházában 10-50 százalékos engedménnyel elérhetők a Black Friday slágertermékei is.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek