Connect with us

Hirdetés

technokrata

Saját vállalkozáson gondolkodsz? Ne hagyd ki ezt az előadást!

Dotkom

Saját vállalkozáson gondolkodsz? Ne hagyd ki ezt az előadást!

Ma indul a Fiatal Vállalkozók Hete, amely külpiacra lépésben is segít a fiatal vállalkozóknak

A világ 156 országához hasonlóan, Magyarországon nyolcadszorra rendezik meg a Fiatal Vállalkozók Hetét 2015. november 16-a és 22-e között a Global Entrepreneurship Week keretében. Idén első alkalommal a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) szakmai támogatásával kerül sor a rendezvénysorozat Nemzetközi Napjának megrendezésére, melynek célja, hogy a külpiacokhoz kapcsolódó üzleti tevékenységet közelebb hozza a saját vállalkozás indításán gondolkodó fiatalokhoz.

A november 20-ai ingyenes előadások során az UNIQA székház konferenciatermében számos ismert és elismert üzletember ad tanácsot ahhoz, hogyan legyünk sikeresek a nemzetközi piacokon.

„A külpiacra lépés minden cégnek egy természetes növekedési lehetőséget jelent. Ráadásul a fiatal generáció számára ma már sem nyelvi, sem térbeli akadály nem létezik, otthonosan mozognak a világ bármely pontján” – érvelt Ducsai-Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója.

A Fiatal Vállalkozók Hete nemzetközi piacra lépésre fókuszáló napján hazai és külföldi előadók szerepelnek, úgymint az indiai cégtulajdonos Shibu Isaac, vagy a Robert Bosch Kft. ügyvezető igazgatója, Javier González Pareja. De szót kap számos külpiacokon sikeres hazai fiatal vállalkozó is. A Nemzetközi Nap során a résztvevő fiatal vállalkozók megismerhetik, miként tudja a Kereskedőház felvállalni egy-egy termék, szolgáltatás, vagy projekt teljes körű menedzselését a külpiacokon.

„A Kereskedőház érdekelt a magas hozzáadott értékű, nemzetközileg is versenyképes terméket előállító és szolgáltatást nyújtó kis- és középvállalkozások feltérképezésében, és ezek sikeres külpiacra juttatásában, de startup cégekkel is kiemelten foglalkozunk. Immár négy kontinens több mint 30 országában nyitottunk kereskedelmi képviseletet, elsősorban a Keleti és Déli Nyitás Stratégia célpiacain. De ha egy exportra induló vállalkozás a környező országokban szeretné kipróbálni magát, akkor is tudunk segíteni, hiszen 22 irodát nyitunk a közeljövőben a szomszédos országokban” – tette hozzá a  vezérigazgató.

youngbusinessman

„A FIVOSZ célkitűzése, hogy felkeltse a fiatalok érdeklődését, és ösztönözze őket az önálló üzleti tevékenység indítására, összhangban van a Kereskedőház küldetésével, ezért is csatlakoztunk idén a Fiatal Vállalkozók Hete programsorozathoz. Aki november 20-án az UNIQA székházban részt vesz a Nemzetközi Napon, megtudhatja, milyen magyar termékekkel, szolgáltatásokkal és hogyan érdemes megcélozni az afrikai piacokat, milyen vallási, kulturális, üzleti sajátosságokat kell figyelembe venni a külpiacra lépésnél. De bepillantást nyerhet Dél-Amerika világába is, ahol a robbanásszerűen gyarapodó, fejlődő fiatal társadalmak egyszerre jelentenek kihívást és üzleti lehetőséget, akár egy magyar vállalkozás számára is. A külföldi üzleti tevékenység kockázatait pedig csökkenteni lehet a megfelelő felkészültséggel és kapcsolatrendszerrel, amely a Kereskedőház tréningjein is megszerezhető” – mondta Ducsai-Oláh Zsanett.

A Fiatal Vállalkozók Hetének keretein belül idén a Nemzetközi Nap mellett a Sikeres Pénzügyek és Menedzsment Napjára, a Vállalkozz Itthon Napra, a Milliárdosok Napjára, valamint a Kreatív Vállalkozások Napjára is várják az érdeklődőket.

A több mint 50 előadáson való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Bővebb információ a www.fiatalvallalkozokhete.hu weboldalon található.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés