Connect with us

technokrata

Saját vállalkozáson gondolkodsz? Ne hagyd ki ezt az előadást!

youngbusinessman

Dotkom

Saját vállalkozáson gondolkodsz? Ne hagyd ki ezt az előadást!

Ma indul a Fiatal Vállalkozók Hete, amely külpiacra lépésben is segít a fiatal vállalkozóknak

A világ 156 országához hasonlóan, Magyarországon nyolcadszorra rendezik meg a Fiatal Vállalkozók Hetét 2015. november 16-a és 22-e között a Global Entrepreneurship Week keretében. Idén első alkalommal a Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) szakmai támogatásával kerül sor a rendezvénysorozat Nemzetközi Napjának megrendezésére, melynek célja, hogy a külpiacokhoz kapcsolódó üzleti tevékenységet közelebb hozza a saját vállalkozás indításán gondolkodó fiatalokhoz.

A november 20-ai ingyenes előadások során az UNIQA székház konferenciatermében számos ismert és elismert üzletember ad tanácsot ahhoz, hogyan legyünk sikeresek a nemzetközi piacokon.

„A külpiacra lépés minden cégnek egy természetes növekedési lehetőséget jelent. Ráadásul a fiatal generáció számára ma már sem nyelvi, sem térbeli akadály nem létezik, otthonosan mozognak a világ bármely pontján” – érvelt Ducsai-Oláh Zsanett, a Magyar Nemzeti Kereskedőház vezérigazgatója.

A Fiatal Vállalkozók Hete nemzetközi piacra lépésre fókuszáló napján hazai és külföldi előadók szerepelnek, úgymint az indiai cégtulajdonos Shibu Isaac, vagy a Robert Bosch Kft. ügyvezető igazgatója, Javier González Pareja. De szót kap számos külpiacokon sikeres hazai fiatal vállalkozó is. A Nemzetközi Nap során a résztvevő fiatal vállalkozók megismerhetik, miként tudja a Kereskedőház felvállalni egy-egy termék, szolgáltatás, vagy projekt teljes körű menedzselését a külpiacokon.

„A Kereskedőház érdekelt a magas hozzáadott értékű, nemzetközileg is versenyképes terméket előállító és szolgáltatást nyújtó kis- és középvállalkozások feltérképezésében, és ezek sikeres külpiacra juttatásában, de startup cégekkel is kiemelten foglalkozunk. Immár négy kontinens több mint 30 országában nyitottunk kereskedelmi képviseletet, elsősorban a Keleti és Déli Nyitás Stratégia célpiacain. De ha egy exportra induló vállalkozás a környező országokban szeretné kipróbálni magát, akkor is tudunk segíteni, hiszen 22 irodát nyitunk a közeljövőben a szomszédos országokban” – tette hozzá a  vezérigazgató.

youngbusinessman

„A FIVOSZ célkitűzése, hogy felkeltse a fiatalok érdeklődését, és ösztönözze őket az önálló üzleti tevékenység indítására, összhangban van a Kereskedőház küldetésével, ezért is csatlakoztunk idén a Fiatal Vállalkozók Hete programsorozathoz. Aki november 20-án az UNIQA székházban részt vesz a Nemzetközi Napon, megtudhatja, milyen magyar termékekkel, szolgáltatásokkal és hogyan érdemes megcélozni az afrikai piacokat, milyen vallási, kulturális, üzleti sajátosságokat kell figyelembe venni a külpiacra lépésnél. De bepillantást nyerhet Dél-Amerika világába is, ahol a robbanásszerűen gyarapodó, fejlődő fiatal társadalmak egyszerre jelentenek kihívást és üzleti lehetőséget, akár egy magyar vállalkozás számára is. A külföldi üzleti tevékenység kockázatait pedig csökkenteni lehet a megfelelő felkészültséggel és kapcsolatrendszerrel, amely a Kereskedőház tréningjein is megszerezhető” – mondta Ducsai-Oláh Zsanett.

A Fiatal Vállalkozók Hetének keretein belül idén a Nemzetközi Nap mellett a Sikeres Pénzügyek és Menedzsment Napjára, a Vállalkozz Itthon Napra, a Milliárdosok Napjára, valamint a Kreatív Vállalkozások Napjára is várják az érdeklődőket.

A több mint 50 előadáson való részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Bővebb információ a www.fiatalvallalkozokhete.hu weboldalon található.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek