Connect with us

Hirdetés

technokrata

Ennyit számít a coaching egy vállalat életében

Dotkom

Ennyit számít a coaching egy vállalat életében

Hazai kutatás-fejlesztési központ lett az Év Coaching Szemléletű Szervezete.

Az Ericsson Magyarország K+F szervezete nyerte el idén a Nemzetközi Coach Szövetség (ICF) Magyar Tagozata által meghirdetett „Az Év Coaching Szemléletű Szervezete” díjat, melyet az ICF on Tour nemzetközi coaching road show hazai eseményén adtak át 2015. november 4-én, Budapesten. A rangos díj rámutat arra, hogy egy kreatív és jól képzett szakembereket foglalkoztató szervezet sikerességéhez nagyban hozzájárul a coaching szemléletű vezetés és szervezeti kultúra, amely még vonzóbb munkahelyet, emberközpontúbb légkört tud kínálni a tehetségek számára.

Az ICF Magyar Tagozata idén első alkalommal hirdette meg hazánkban a tekintélyes coaching szervezet szakmai díját. A díj odaítélésével az ICF azt a hazai gazdasági vagy civil szervezetet kívánta elismerésben részesíteni, amely kiemelkedő minőségben tette szervezeti kultúrájának részévé a coaching szemléletet, és ennek gyakorlatát is példamutató módon építette be szervezeti működésébe.

Az ICF zsűri döntése alapján „Az Év Coaching Szemléletű Szervezete” díj 2015. évi győztese az Ericsson Magyarország K+F központja lett. A díjat Bite Barbarától, az ICF Magyar Tagozata elnökétől Ericsson Magyarország K+F központjának coaching stratégiáért felelős csapatának képviseletében Érsek Gizella kompetenciafejlesztési vezető, belső coach és Szabó Tamara belső kommunikációért és innovációért felelős vezető, belső coach vehette át 2015. november 4-én, az ICF on Tour nemzetközi coaching road show budapesti eseményén.

„Az ICF zsűri a pályázatra érkezett szakmai anyagokat kivétel nélkül igen magas színvonalúnak találta. Jól látszik, hogy már Magyarországon sem csak a vezetők kiváltsága a coaching, hanem a szervezeteken belül egyre többen részesülhetnek benne. Az Ericsson Magyarország K+F központja szakmai teljesítményében kiemelkedő, ahogy az emberközpontú szervezet kialakításáért egy hosszú távú fejlődési ívbe illesztette a coaching megközelítést. A vállalat kultúrájának egyik legfontosabb eleme az egyéni potenciál kibontakoztatása. A coaching mint szemlélet és gyakorlat áthatja a szervezet mindennapjait. Alulról és felülről jövő kezdeményezések integrálásával, külső és belső coachok együttes jelenlétével erősítik a coaching kultúrát. Minőségbiztosítási rendszert működtetnek a coachingban is, a szervezetben működő coachokat a nemzetközi ICF kompetenciák mentén értékelik, és továbbképzési, szupervíziós lehetőséget is biztosítanak belső coachaik számára. Szívből gratulálunk a 2015. évi győztesnek!” – mondta el a díjátadón Bite Barbara, az ICF Magyar Tagozatának elnöke.

coaching

A K+F tevékenység nemcsak a nemzetközi cégek életében, hanem Magyarország gazdasági fejlődésében is kulcsfontosságú. A magasan képzett hazai mérnökök megbecsült szereplői a munkaerőpiacnak, a jelenleginél sokkal nagyobb számban is fel tudná őket szívni a gazdaság, akár itthon, akár külföldön. A vállalatok körében nagy a verseny tehát a magasan képzett és kiemelkedően tehetséges magyar mérnökökért. Nem véletlen, hogy a legnagyobb K+F igényű vállalatok mindent megtesznek, hogy emberközpontú, a tehetségek kibontakozását támogató, vonzó munkahelyet kínáljanak a fiatal szakemberek számára. Ennek sikerében pedig döntő szerepet játszik a szervezet coaching szemléletű működtetése.

„Nagy megtiszteltetés számunkra hogy a világ legnagyobb coach szervezete, az ICF Magyar Tagozata az Ericsson Magyarország K+F szervezetetét találta legméltóbbnak „Az Év Coaching Szemléletű Szervezete” díjjal járó szakmai elismerésre. Mindenképpen figyelemre méltó mindaz az alulról jövő kezdeményezés, ami a coaching szemlélet elterjesztését célozza. Az, hogy ezek elindultak, teret kaptak, és sikerrel futnak jól példázza magát a szemléletet. Ezekben éppúgy megjelenik a felelősségben tartás, a bátorítás, a felhatalmazás, mint az egymás iránti bizalom.” – emelte ki Szabó Tamara, az Ericsson K+F belső kommunikációért és innovációért felelős vezetője, belső coach. 

„Az Ericsson a nemzetközi vállalatcsoport egyik legnagyobb K+F központját működteti Budapesten. Tevékenységében példaértékű az oktatás–alapkutatás–alkalmazott kutatás–ipari megvalósítás láncolata. Olyan előremutató és a jövőt meghatározó kutatási és fejlesztési témákon dolgozunk, mint például a virtualizáció, a 5G vagy az analitika. Stratégiai célunk a coaching kultúra megteremtése a szervezetben, és stratégiailag coach szemléletben teszünk mindent ennek eléréséért. Kíváncsian és támogató attitűddel építkezünk a már kialakult igényekre és működő kezdeményezésekre, és visszük azokat a következő szintre.” – tette hozzá Érsek Gizella, az Ericsson K+F kompetenciafejlesztési vezetője, belső coach.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
owlet care babafigyelő

Smart home

OWLET CARE a magyarországi piacon!

2024. február 26. hétfő
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés