Connect with us

technokrata

Okoshirdetések jönnek az utcákra

Dotkom

Okoshirdetések jönnek az utcákra

El nem hinnéd milyen koncepciót mutatott be a Google.

Az már többnyire megszokott, hogy a Google okoshirdetései belelátnak böngészési előzményeinkbe és fiókunkba, és ehhez igazodva ajánlanak hirdetéseket a neten. Ez a cég által DoubleClick hirdetésnek hívott technológia, hamarosan az utcákra is kikerül, sőt mi több Londonban már működik is néhány teszteszköz.

A kinti hirdetések az időjáráshoz, a közönséghez, az utazási információkhoz és akár a helyi eseményekhez is tudnak igazodni. London legforgalmasabb utain, a Waterloo Station közelében és a Euston Roadnál már október elejétől üzembe helyezték a tesztpaneleket.

Tim Coller, a DoubleClick csapatától a Business Insidernek adott interjújában elmondta, hogy a koncepció az otthontól távoli és a webes hirdetések között akar kapcsolatot teremteni, mellyel a vállalatoknak számtalan új marketing lehetősége nyílik majd.

Ahogy említették, a technológia egyelőre még csak egy koncepció, mely annak ellenére, hogy működőképes még nem annyira hátborzongatóan pontos, mint internetes verziója.

Forrás: Business Insider



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek