Connect with us

technokrata

Ebben a márkában megbízhatsz

interbrand

Dotkom

Ebben a márkában megbízhatsz

Rangos listára került fel a kínai gyártó.

Üzleti növekedése és a technológiai szférában globális márkaként való folyamatos fejlődésének egyértelmű elismeréseként a Lenovo felkerült az Interbrand Best Global Brands 2015-ös listára. A Lenovo a 100. helyen csatlakozik a nagy presztízsű listához, és egyike a számos erős új belépőnek, köztük a Lego-nak és a PayPal-nak. A rendkívül befolyásos listát évente teszi közzé az Interbrand.

lenovologo

Az Interbrand immár 16., évente kiadott Best Global Brands jelentése azonosítja a 100 legértékesebb globális márkát, sok szempontból elemezve azt, hogy egy márka milyen előnyöket kínál a szervezeteknek, a vásárlói igények kielégítésétől kezdve az üzleti érték termeléséig. A rangsort olyan jellemzők alapján állapítják meg, amelyek hozzájárulnak a márka összesített értékéhez, beleértve a pénzügyi teljesítményt, az ügyfelek választásának befolyásolásában a márka által játszott szerepet, valamint a márka erejét, amely biztosítja a magasabb árat vagy a cég nyereségességét.

A Lenovo, mely egyértelműen vezető szerepet játszik a globális PC piacon (több mint 20%-os részesedéssel), a top 3-ba tartozó tablet és szerver gyártó, valamint a top 5-ben szereplő globális okostelefon gyártó, egy olyan évben került fel a listára, amikor elindított egy új márka kampányt (“Never Stand Still”), áttervezte logóját, hogy digitális és közösségi fókuszú vizuális arculatot hozott létre, bemutatott egy sor új terméket, valamint globális marketing kampányokat indított, hogy tudatosítsa az immár 46 milliárd dolláros éves bevételű cég széles körű elterjedtségét. A vállalat olyan eredményei, mint a legutóbbi TechWorld Showcase Pekingben, a Las Vegas-i CES-en elnyert rekordszámú díj, valamint egy sor termék bemutatása Berlinben, New Yorkban és Shanghaiban az elmúlt hónapban, segített megszilárdítani a Lenovo jelenlétét a globális színtéren.

interbrand

Az idei rangsorolásnál nem vették figyelembe a márkaértéket növelő legutóbbi cégfelvásárlásokat – IBM SystemX szerver üzletág és Motorola Mobility –, amelyek idővel minden bizonnyal növelni fogják a Lenovo márka teljesítményét. Ezen kiegészítők nélkül a lista jelenleg 4,1 milliárd dollárra becsüli a Lenovo márka értékét.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek