Connect with us

technokrata

Új logóra és új szemléletre vált a Logitech

Dotkom

Új logóra és új szemléletre vált a Logitech

A Logitech a mai napon a cég életére nézve jelentős bejelentést tett. A vállalat a technológiai piacon elért vezető szerepére alapozva újraalkotja magát, elsősorban a design-t helyezve a középpontba. A vállalat az utóbbi években olyan termékportfóliót épített ki, ami a mindennapjaink részét képező termékekre épít, legyen szó az otthonunkról, az irodánkról, vagy éppen az utazás közbeni munkavégzésről. Az új márka külső megjelenésben többek között rengeteg színt és egy modernizált logót fog jelenteni. Emellett a legújabb termékkategóriákat új megjelöléssel is ellátja a vállalat: ez a Logi.

A Logitech 2013 óta dolgozik a vállalat átalakításán felrázva a céget többek között termékinnovációs szempontból is. Ez a munka azonban eddig csak a színfalak mögött zajlott. A legújabb termékek ezt a változást fejezik ki, a továbbiakban pedig a vállalat új életre kelti márkaszemélyiségét is. A következő években bátor színekre és egyszerű designra számíthatunk a Logitech-től.

„Egy ideje már dolgozunk a Logitech átalakításán olyan termékeket létrehozva, amelyek a fejlett technológia és a design ötvözésén keresztül elképesztő élményt nyújtanak,” – mondta el Bracken Darrell, a Logitech elnök-vezérigazgatója. „Világszínvonalú design csapatot építettünk föl Alastair Curtis vezetésével. A jövőben bármit is teszünk, annak a design lesz a középpontjában. A designról alkotott képünk mélyen a klasszikus fogalom mögé néz, számunkra a design a magas szintű technológiai termékek, az üzleti stratégia és a fogyasztói insightokból tevődik össze. A termékeink hosszú utat tettek meg napjainkig, most pedig ideje, hogy a márkát is elindítsuk egy új úton”.

Az átalakítás részeként hamarosan megjelenik a „Logi” név bizonyos kategóriák termékein, emellett néhány érdekes meglepetés is várható új kategóriákban.

„A Logitech hatalmas változásokon ment keresztül az utóbbi években, ennek megfelelően egy olyan márkaszemélyiséget hoztunk létre, mely kifejezi, hogy kik is vagyunk ma és kikké fogunk válni hamarosan,” mondta el Alastair Curtis, a Logitech vezető designere. „Egy ilyen hatalmas változás a cég életében egy hasonlóan bátor változással kell együtt járjon a márka szempontjából is.”



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek