Connect with us

technokrata

Hamarosan eltűnik az OLX

online-shopping_0.preview

Dotkom

Hamarosan eltűnik az OLX

Megkezdődött az OLX és a Jófogás összeolvadása.

Megkezdődött Magyarország legnagyobb apróhirdetési oldalai, az OLX és a Jófogás összeolvadása. Májustól egyetlen nagy piactéren találkoznak a hazai hirdetők és vásárlók.
A Jófogás.hu-t működtető norvég Schibsted Media Group februárban jelentette be, hogy megállapodott a dél-afrikai Naspers médiavállalattal annak magyarországi apróhirdetési üzletága, az OLX átvételéről. Az elmúlt hetekben elkészült a két oldal összeolvadásának pontos menetrendje, azzal a céllal, hogy a magyar felhasználók minél hamarabb használtba vehessék az ország legnagyobb és leghatékonyabb apróhirdetési oldalát a www.jofogas.hu címen. A Jófogás csapata számára jelenleg az a legfontosabb, hogy megfelelően és időben tájékoztassanak minden felhasználót. A vásárlók és eladók gyors és precíz informálása érdekékben a felhasználókat mindkét oldal folyamatosan tájékoztatja a következő lépésekről, a Jófogás pedig megnövelte az ügyfélszolgálatos munkatársak létszámát az esetleges kérdések kezelésére. Emellett már minden online közösségi felületet is integráltan kezelnek.
tips-for-safe-online-shopping
Az eddigi OLX-es felhasználók már csak a Jófogáson tudnak új hirdetéseket feladni, ahol az ingyenes szolgáltatás mellett számos új funkció segíti a felhasználókat abban, hogy hatékonyan, kényelmesen és biztonságosan hirdessenek, vagy éppen vásároljanak. Az OLX-es felhasználók kérhetik, hogy eddigi hirdetési fiókjaik egyben kerüljenek át a Jófogásra, így az ő fiókjaikból is elérhető lesz többek között a Háztól-Házig szolgáltatás, ami gyakorlatilag az egész országot egy piactérré változtatja.
Az OLX.hu május elejéig még él, de ott új hirdetést már nem lehet feladni. Május 9-től az aktív hirdetések szerkesztésének lehetősége is megszűnik, majd a május 11-i hét után csak a Jófogáson lehet hirdetéseket kezelni vagy böngészni közöttük.
A két oldal összeolvadásával a hirdetők sokkal több felhasználóhoz tudják eljuttatni ajánlataikat, a vásárlók pedig jóval nagyobb választék alapján tudnak dönteni.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek