Connect with us

technokrata

Mozgásban a reklámpiac: Mire és mennyit költöttek a hirdetők 2014-ben?

concepts of online advertising, with message on keyboard.

Dotkom

Mozgásban a reklámpiac: Mire és mennyit költöttek a hirdetők 2014-ben?

A Magyar Reklámszövetség az Evolution konferencia keretében ismerteti a 2014-es reklámköltések számait.

A hazai média, reklám- és kommunikációs ipart meghatározó trendekről hull le a lepel 2014. március 3-án, az Evolution internetes és közösségi média konferencia keretében. A Magyar Reklámszövetség a rendezvényen ismerteti a szakmával és a nagyközönséggel, hogy 2014-ben mennyit és milyen csatornákon költöttek el a hirdetők a hazai piacon.

A Magyar Reklámszövetség fennállása óta először szakít korábbi hagyományival és nem kizárólag az előző év reklámköltési adatait ismerteti, hanem egy egész napos rendezvény keretében, a szakma jeles képviselőivel közösen vizsgálja meg az eredmények hátterét és vetíti előre a 2015-ös év lehetőségeit, várható piaci mozgásait.

advert

advert

A digitális média és üzletfejlesztés területére fókuszáló Evolution konferencia egy egész napos szekciót szentel annak megvitatására, hogy a reklámköltések fényében merre tart a közösségi, online, elektronikus és a nyomtatott média. Választ kaphatunk többek között arra, hogy mely területeket részesítik előnyben a hirdetők, hová jut egyre több vagy éppen kevesebb pénz, illetve ezek fényében mely területekre érdemes nagyobb, illetve kevesebb hangsúlyt fektetni a közeljövőben hirdetőként, média- vagy ügynökség tulajdonosként.

„A Magyar Reklámszövetség, mint a kommunikációs iparág és a hazai reklámszakma legnagyobbernyőszervezete kifejezetten fontosnak tartja, hogy a piac egységesen értelmezze a reklámköltések mögött megbújó tartalmat, trendeket. Sok változás, sok behatás érte a reklámszakmát az utóbbi időben, amelyek jelentősen változtattak a korábban kialakított jövőképen. Célunk, hogy a szakma képviselőivel közösen elemezzük ki és vonjunk le következtetéseket, melyek kiváló alapot szolgáltathatnak a jövő tervezésénél” – mondta Urbán Zsolt, a Magyar Reklámszövetség elnöke.

concepts of online advertising, with message on keyboard.

Robbanásszerűen fejlődik a hazai online, közösségi média és mobilpiac 

A Media Hungary és Internet Hungary kistestvéreként, 2011 óta megrendezésre kerülő Evolution (https://www.evolution.hu/) és az ezzel szorosan összefüggő Mobile Hungary konferenciákat 2015. március 3-4-én rendezik meg Budapesten. Az első napon az Evolution a közösségi- és online média legfrissebb trendjeit szedi ízekre számos gyakorlati esettanulmány bemutatásával és azt vizsgálja, hogy milyen stratégiával, eszközökkel érhetünk el üzleti eredményeket a digitális térben.

A második napon megrendezésre kerülő Mobile Hungary (https://www.mobilhungary.com/) fókuszában a mobilpiac áll. Megtudhatjuk többek között, hogy mi vár ránk a különböző smart technológiák, az M2M (gépek közötti kommunikáció), és az IoT (dolgok internete) rohamos fejlődésének következtében. A rendezvény továbbá mélységében tárgyalja a mobilpiac és e-kereskedelem meghatározó folyamatait is.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Technokrata a Face-en

Tesztek