Connect with us

Hirdetés

technokrata

A Google végleg leszámol a SEO trükközőkkel

seo-2015

Dotkom

A Google végleg leszámol a SEO trükközőkkel

A weboldalak keresőoptimalizálása folyamatosan kihívást jelent a SEO szakemberek számára a Google állandóan változó algoritmusainak köszönhetően. A nemzetközi előrejelzése szerint 2015-ben a tartalom-marketingé lesz a főszerep.

A Google végeláthatatlannak tűnő változtatásai miatt sok online marketinges számára zavarossá vált, hogy mit is jelent valójában ma a SEO, írja a Kulcsszo.hu

A Google végleg leszámol a SEO trükközőkkel

Igen, a SEO sokat változott az évek során, de a Google nem. A Google számára ugyanaz a cél maradt, hogy a felhasználók számára a lehető legjobb keresési eredményt biztosítsa.
Searchengineland szerint is csak a SEO algoritmusok változtak, mert túl sok volt a trükközés és a kijátszás.

google-algoritmus-evulocioja

Kapjunk választ a találati oldalról

A kulcsszóhalmozás és a spam jellegű linképítés tulajdonképpen a Google elleni támadás, hiszen a visszaélők megakadályozták, hogy a Google releváns találati eredményeket adjon ki a felhasználók kereséseire. Ha pedig elégedetlenek a felhasználók a keresési eredményekkel, akkor egy idő után más keresők után néznek…

A SEO trükközők ellen a Google kénytelen újabb és újabb algoritmusok kidolgozásával fellépni. Jön a Panda, a Pingvin, büntetések és a sornak még közel nincs vége.
A gyors győzelem kétes sikerrel jár

A Google a legjobb találati eredményeket akarja a felhasználói számára biztosítani, ebből nem enged, és a csalókat egyszer és mindenkorra ki akarja zárni ebből a versenyből.
A SEO ma már jóval több mint kulcsszó halmozás és linképítés

A SEO egyre több tényezőt vesz figyelembe, melyek túlérnek a keresőoptimalizálás hatáskörén is. A SEO szerves része lett a teljes marketingnek.

Figyelembe veszi a márka népszerűségét, a közösségi médiákat, a web dizájnt, és díjazza a felhasználóbarát fejlesztéseket illetve a magas színvonalú tartalmakat.

seo-2015

A keresőoptimalizálás önmagában már kevés

Valódi marketinges szakemberekre és marketing szemléletre van szükség. Közel sincsen már annyira szükség a Google algoritmusok technikai ismeretére, a 2015-ös SEO versenyt azok nyerik, akik valódi marketing szemlélettel rendelkeznek, és a hosszú távú sikerre fókuszálnak a kétes gyors siker helyett.
Azoké a siker, akik folyamatosan és tudatosan foglalkoznak a márkaépítéssel, PR-al, közösségi médiával, és keresik azokat a megoldásokat, melyek a felhasználók érdekeit szolgálják. Csalással és trükkökkel már nem lehet jó eredményt elérni többé.

A releváns és magas színvonalú tartalmaké a jövő

2015-ben azok nyernek, akik nem a Google ellen, az algoritmusok kijátszásával próbálnak győzni, hanem azok, akik támogatják a Google alapvető célkitűzését, és maximálisan a felhasználók érdekeit tartják szem előtt.

A rendszeresen megjelenő, releváns, érdekes tartalmakat biztosító weboldalak, melyek hasznos információval látják el a felhasználót biztos sikerre számíthatnak.

Egy szakértői blog például egy népszerű magazinban, szintén remek ötlet, hiszen egyrészt közvetlen SEO előnyöket is hoz, mint inbound linkek, látogatottság növelés, ugyanakkor pozitív hatással van a márkaépítésre is.

A hatékony SEO ellenáll a Google algoritmus frissítéseinek, hiszen megértette a Google alapvető célját: a felhasználó érdekeit szolgálni.



Szólj hozzá!

További Dotkom

Hirdetés

Népszerű

Hirdetés

Technokrata a Facebookon

Hirdetés

IoT-Magazin.hu

Hirdetés

Kütyük

LG

Smart home

Így képzelik el a magyarok az álomotthonukat

2024. március 20. szerda

Office

Foglalj helyet, hogy helyet foglalhass!

2024. március 13. szerda

Smart home

Okoskészülék vagy hagyományos háztartási gép?

2024. február 28. szerda
Hirdetés

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés