Ezzel garantált az Intel architektúrák megerősödése, hiszen a grafikai egység és a CPU teljesítménye is maximálisan kihasználható lesz megfelelő optimalizálás mellett, melyekre a Unity következő verziói, a Unity 4 és 5 adnak lehetőséget. Az Intel pedig arról gondoskodik, hogy architektúrái elterjedjenek a mobilok és a tabletek piacán, több felhasználót biztosítva ezzel a Unity-nek.
Az újításnak köszönhetően a fejlesztők könnyedén hozzáadhatják az Intel hardverek támogatását applikációikhoz. “Az idei kitűzött célunk 40 millió Intel alapú tablet szállítása, és több mint 100 androidos Intelen működő tablet dizájnját várjuk erre az évre.” – mondta Doug Fisher, az Intel általános menedzsere és a Software and Services csoport vezetője. “Az együttműködésünk közel 3 millió fejlesztőnek kínál szoftveres eszközöket és támogatásokat, hogy megalkossák a csodálatos Android élményt az Intel architektúráin.”
“A fejlesztők fele használja jelenleg a Unity-t, és számtalan kérés érkezett már az androidos Intel készülékek támogatására” – tette hozzá David Helgason, a Unity Technologies igazgatója. “Büszkék vagyunk arra, hogy az Intellel dolgozhatunk, és hogy segítségünkkel lesz elérhető a maximális teljesítménye az Intel platformoknak.”
“Egy mobil videojátékokat készítő vállalatként, a Kabam számít a Unity támogatására, hogy minél jobb és élethűbb játékokat publikálhassunk az összes architektúrára” – mondta Kent Wakeford, a Kabam igazgatója. “Már nagyon várjuk, hogy legújabb játékainkat, mint például a Marvel Contest of Champions, már az Intelen működő androidos készülékeken is elérjék felhasználóink.”